Fenomenul se bazează pe legătura dintre Apple ID și contul iCloud. Acestea două nu reprezintă același lucru chiar dacă sunt asemănătoare. Din cauza unui limitări mai vechi, Apple îți permite să înregistrezi maximum 3 conturi Apple ID pe un dispozitiv. Aceasta poate cauza o problemă atunci când vrei să înregistrezi un cont nou și totodată iPhone-ul tău, ca utilizator nou Apple.
Acest lucru se întâmplă pentru că un cont iCloud este asociat unui nou Apple ID, care înseamnă 5GB spațiu gratuit de stocare. Bineînțeles că dacă ai depășit limitele, poți alege să înregistrezi un cont nou pe un dispozitiv diferit și apoi să te autentifici cu el pe al tău. Dar soluția este una mai elaborată.
Atunci când înregistrezi un nou Apple ID îl asociezi automat și cu dispozitivul. În acest caz, vei crea un cont care va avea și un cont iCloud. Dacă rogi vechiul proprietar să înlăture dispozitivul din contul său Apple ID această condiție ar trebui eliminată. Așa că cel mai ușor este să te autentifici pe icloud.com și să rogi fostul proprietar să șteargă dispozitivul din listă.
Se poate întâmpla ca această metodă să nu rezolve problema. În acest caz, ar trebui să soliciți asistență de la reprezentanții autorizați Apple.