7.1. Accesul la Serviciu
• 7.1.1. Accesul la Serviciu este permis oricărui Membru care posedă sau își creeaza un Cont.
• 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la Serviciu, Membrul va trebui să accepte prevederile prezentului Document.
• 7.1.3. iSTYLE Retail își rezervă dreptul de a restricționa sau exclude accesul Document sau Clientului la Serviciu, și / sau la unele din modalitățile de plată acceptate, precum și de a șterge sau restricționa Contul acestuia, în limitele legii, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității pe Site, accesul și existenta Contului Membrului sau Clientului ar putea prejudicia sau prejudiciază în vreun fel iSTYLE Retail sau Clienții săi. Orice acțiune de restricționare sau execludere a unui Membru sau Client se va efectua cu respectarea prevederilor art. 5.5.
• 7.1.4. Un Membru poate avea un singur Cont. Este interzisă partajarea unui Cont între mai mulți Membri / Clienți.
• 7.1.5. În situația în care iSTYLE Retail constata neregularități și / sau încălcări de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea în orice fel a activității companiei, iSTYLE Retail își rezervă dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restricționa, suspenda sau exclude accesul Membrului sau Clientului la Conținut sau Serviciu, cu respectarea prevederilor art. 5.5 cu privire la notificarea Membrului sau Clientului.
7.2. Produse și servicii
• 7.2.1. iSTYLE Retail poate publica pe Site informații despre produse, servicii și / sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care iSTYLE Retail are încheiate Contracte de parteneriat, într-o anumită perioada și în limita stocului disponibil.
• 7.2.2. Prețurile vor fi afșate în moneda RON și la fel și reducerile de preț, iar moneda de referință pentru calculul, plata și facturarea produselor comandate, va fi moneda locală RON.
• 7.2.3. În eventualitatea plasării unei comenzi folosind un card în moneda Euro sau o alta monedă internatțonală, banca emitenta a cadrului dumneavoastra poate opera conversia în RON a sumei achitate pentru produsele achiziționate de pe Site, existând posibilitatea ca banca dumneavoastră să perceapă un comision de schimb valutar. Astfel, va revine obligația de a vă informa cu privire la existența unui astfel de comision înainte de a plasa o comanda pe Site. iSTYLE Retail nu este răspunzătoare pentru lipsa de informare a Membrilor săi. Pentru clarificare, în cazul plăților online, iSTYLE Retail nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Clientul.
• 7.2.4. În conditiile prevăzute de lege, prețul produselor electornice de joasă tensiune afișat pe Site, include taxa de timbru verde. În cazul în care Utilizatorul, Membrul sau Clientul solicită detalii cu privire la suma exacta adaugată la costul produsului, recomandăm Contactarea echipei iSTYLE Retail.
• 7.2.5. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON. În cazul în care plata se efectueaza prin card bancar, iSTYLE Retail va debita Contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către acesta din urma a confirmării comenzii.
• 7.2.6. Toate informațiile vizuale folosite pentru descrierea produselor și / sau serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație Contractuala din partea iSTYLE Retail acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.3. Comanda Online
• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe Site, prin adăugarea produsului / produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una din modalitățile de plată indicate expres. Odată adaugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care CAMPANIA este activă și exista stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automată a acestuia.
• 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui Document și comanda emisa.
• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că iSTYLE Retail îl poate contacta, prin orice mijloc disponibil / agreat de iSTYLE Retail și prevăzut în cadrul prezentului Document, în orice situație în care este necesară Contactarea Clientului.
• 7.3.4. iSTYLE Retail poate denunța unilateral comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealalta sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
o 7.3.4.1. neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzacției, în cazul de plății online;
o 7.3.4.2. invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de iSTYLE Retail, în cazul plății online;
o 7.3.4.3. datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete sau incorecte;
o 7.3.4.4. activitatea Clientului pe Site poate și / sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel iSTYLE Retail și / sau partenerii acestuia;
o 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua încercări de livrare consecutive, eșuate.
• 7.3.5. Clientul poate renunța la o comanda efectuată, în condițiile prevăzute în cadrul art. 9 din Ordonanța de Urgență Guvernamentală nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul Contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
• 7.3.6. În cazul în care Clientul renunță în cadrul termenului legal de retragere din Contract, la o comanda efectuată cu plata cu card bancar și în care banca emitentă a cardului Clientului a virat sumele achitate în Contul iSTYLE Retail, suma aceasta va fi returnată de către iSTYLE Retail nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care aceasta din urmă a luat la cunoștință acest fapt, folosind aceleasi modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată, indicată expres în scris de către acesta. Ca urmare a unei retrageri din Contractual la distanță încheiat, nu vor cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării, acestea fiind integral suportate de către iSTYLE Retail.
• 7.3.7. În cazul în care un produs comandat de către Client, efectuând în prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de către iSTYLE Retail, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna în Contul acestuia contravaloarea produselor, în termenul prevăzut la art. 7.3.6, calculat de la data la care iSTYLE Retail a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Clientul și-a exprimat în mod expres intenția de retragere din Contract (consultă Politica de Retur).
• 7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica Conținutul unei comenzi achitate cu cardul, în termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. În acest sens, Clientul va transmite în scris echipei iSTYLE Retail solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
• 7.3.9. În cazul în care Clientul a operat o modificare a comenzii conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mică decât contravaloarea produselor/ serviciilor comandate inițial, iSTYLE Retail va returna în Contul Clientului suma reprezentând diferența dintre contravaloarea comenzii inițiale și a noii comenzi, în maxim 14 zile calendaristice de la data la care iSTYLE Retail a luat la cunoștinta acest fapt.
• 7.3.10. iSTYLE Retail nu își asumă să despăgubească Clientul pentru prejudiciile directe și/sau indirecte cauzate de întârzierea în livrarea produselor.
• 7.3.11. În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate comenzile în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/ acceptate de către Client după momentul efectuării modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.
7.4. Comanda telefonică
• 7.4.1. Clientul / Membrul iSTYLE Retail nu poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract și Finalizare
• 7.5.1. iSTYLE Retail va include în coletul expediat către Client, funcție de tipicul fiecărui produs, toate Documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor/ serviciilor de către Client. Suplimentar, iSTYLE Retail poate include în colet materiale publicitare pentru a-și promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terți parteneri) precum și cadouri destinate fidelizării Clienților iSTYLE Retail.
• 7.5.2. iSTYLE Retail va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare în care se află comanda sa.
• 7.5.3. Contractul la care se adaugă Documentele iSTYLE Retail care atestă livrarea către Client a produselor Contractate de acesta, devine un Contract onorat.
7.6. Transport
• 7.6.1. Livrarea către Client a produselor/ serviciilor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucrează date cu caracter personal ale Clientului iSTYLE Retail, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achiziționate de aceștia de pe Siteul companiei și numai cu respectarea intocmai a prezentului Document Termeni și Condiții al iSTYLE Retail. De asemenea, potențialii terți parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatați pentru îndeplinirea serviciilor de transport, care procesează date cu caracter personal ale Clienților iSTYLE Retail, sunt ținuți la respectarea intocmai a termenilor și condițiilor legii cu privire la siguranța prelucrării datelor cu caracter personal și a prezentului Document Termeni și Condiții al iSTYLE Retail. În acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clienții iSTYLE Retail prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) în limitele și în scopul prevăzut în prezentul articol.
• 7.6.2. Livrările se vor efectua în maximum 3 zile lucrătoare de la Confirmarea Comenzii de către iSTYLE Retail, însă termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile mai-sus menționate. În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului sus menționat, iSTYLE Retail va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3.
• 7.6.3. Toate produsele comercializate pe www.istyle.ro sunt livrate exclusiv pe teritoriul României. Ca alternativă, Clientul poate opta pentru ridicarea coletului din magazinul fizic iSTYLE Retail.
• 7.6.4. De asemenea, în cazul în care optați pentru ridicarea comenzii din magazinul fizic, este necesar să achitați comanda în avans, cu cardul.
• 7.6.5. Costurile de livrare sunt suportate de către iSTYLE Retail în cazul în care valoarea comenzii este de cel puțin 400 de lei. Pentru comenzile de valoare inferioară, Clientul va achita contravaloarea transportului, respectiv suma de 15 lei.
7.7. Calitate și Garanții
• 7.7.1. Fiecare produs comercializat de iSTYLE Retail beneficiază de termenul de garanție menționat în certificatul de garanție al produsului, cu respectarea întocmai a Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată și actualizată. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Informații cu privire la termenii și condițiile de garanție iSTYLE Retail sunt disponibile în cadrul secțiunii link Garanție și conformitate , sau sub forma unei broșuri sau a unui Document, introduse în fiecare colet. Niciun Membru / Client nu poate solicita o garanție extinsa, în alți termeni și alte condiții si / sau o garanție validă pentru un termen mai lung decât cel prevăzut în Documentele menționate în prezentul articol. Garanția oferită de iSTYLE Retail este emisă în conformitate cu legislația în vigoare și se bazeaza pe obținerea de către iSTYLE Retail a Documentelor justificative pentru calitatea/ durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și / sau de conformitate, direct de la producător și / sau distribuitorii autorizați ai producătorului. Fiecare produs comercializat de iSTYLE Retail beneficiază de o garanție de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, și conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile în care informațiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc. În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru SAU Client poate solicita în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului în limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. De asemenea, Membrul sau Clientul beneficiază de termenele prevăzute în cadrul Capitolului V din Legea 449/2003.
• 7.7.3. În eventualitatea depășirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, iSTYLE Retail va informa Clientul prin e-mail și poate agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioadă ce nu va depăși termenul de livrare prevăzut inițial. În cazul în care, în cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea Contractului la distanță și anularea comenzii. Clientul are la dispoziție un termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii notificării de informare pentru a-și exprima opțiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de către iSTYLE Retail a unui răspuns din partea Clientului în termenul precizat, va fi considerat un accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. În toate cazurile în care Clientul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea Contractului și anulare a comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta, iSTYLE Retail va înapoia sumele plătite conform art. 7.6.2.
7.8. Returnarea Produselor
Pentru vizualizarea Politicii de Retur a iSTYLE Retail accesați acest link.