Apple la serviciu
Ajutăm companiile și antreprenorii autohtoni de mai bine de 10 ani. Nu vrem doar să-ți vindem un nou Mac, iPhone sau iPad, ci să te ajutăm să-ți eficientizezi operațiunile de business. Încredințează-ne gestionarea dispozitivelor și asistența IT, pentru a te putea concentra pe subiectele importante pentru dezvoltarea afacerii tale. Noi îți oferim susținerea de care are nevoie afacerea ta.
Lucrăm cu cei mai buni. Avem parteneriate cu cele mai respectate mărci.
Partenerul tău. Pentru o afacere de succes.
Indiferent dacă urmează să achiziționezi 1, 2 sau 500 de dispozitive pentru compania ta, poți conta pe noi la fiecare pas. Suntem gata să te sfătuim cu privire la selecție, să oferim soluții de finanțare, să ne ocupăm de configurare și, de asemenea, de instruirea personalului. Suntem bucuroși să te ghidăm prin întregul ecosistem Apple.
Servicii. Pentru fiecare.
Nu contează dacă ești proprietarul unei mici afaceri sau reprezinți o corporație mare. Oferim servicii cu adevărat personalizate pentru toată lumea. Consultanții noștri B2B sunt dedicați tuturor și caută în permanență o soluție eficientă care să vă ajute cu adevărat.
Bun pentru angajați.
Bun pentru business.
Afacerile moderne din ziua de azi au început să adopte modele mai flexibile, care le permit angajaților să acceseze mai ușor produsele Apple. De la implementarea și configurarea sistemelor iOS, iPadOS și macOS și până la gestionarea dispozitivelor și oferirea asistenței pentru acestea, următoarele principii esențiale simplifică întregul proces și oferă beneficii atât pentru angajați, cât și pentru companie.
Oferă-le angajaților tăi opțiunea de a alege pe ce platformă doresc să lucreze.
Companiile din întreaga lume au început să le ofere angajaților posibilitatea de a-și alege dispozitivele pe care să le utilizeze la locul de muncă. Cercetările arată că, atunci când au această opțiune, angajații preferă dispozitivele Apple în majoritatea cazurilor, iar munca pe un dispozitiv care le place aduce cu sine o îmbunătățire a productivității.
Alege un model financiar flexibil care se potrivește afacerii tale.
Achiziția de produse de la Apple se poate face în diverse moduri care să nu împovăreze bugetul companiei. Închirierea de Mac-uri, iPhone-uri și iPad-uri este profitabilă chiar și cu un număr mic de dispozitive.
Simplifică implementarea și gestionarea.
Implementarea automată permite personalului IT să configureze și să gestioneze de la distanță dispozitivele corporative, iar procesul de configurare este complet adaptabil la nevoile echipei tale.
Obține asistență profesionistă Apple pentru afacerea ta
Pe lângă faptul că îți punem la dispoziție echipamentul hardware necesar, îți oferim și asistență permanentă în legătură cu produsele Apple. Așadar, în cazul în care ai nevoie de sfaturi sau de repararea ori înlocuirea unor dispozitive, poți apela la noi cu încredere.
Apple și finanțarea.
Uneori, achiziționarea unui dispozitiv nou nu se încadrează în buget. O știm cu toții. Cu toate acestea, afacerea nu poate sta în loc. Te vom ajuta să alegi soluția cea mai potrivită pentru tine.
Există mai multe modalități de a obține un Mac, iPhone sau iPad. Cu ofertele noastre de finanțare, este posibil să plătești doar o taxă lunară, care include asigurarea și garanția extinsă.
Leasing operațional
Nu plătești pentru întregul dispozitiv, ci doar pentru utilizarea sa pentru o anumită perioadă de timp. La sfârșitul perioadei contractuale, poți returna echipamentul sau îl poți achiziționa definitiv.
Leasing financiar
Leasing clasic, unde la sfârșitul termenului contractual echipamentul devine proprietatea companiei tale. Puteți alege între diferite perioade de derulare.
Asistență tehnică.
Indiferent de scenariu, avem mai multe opțiuni de asistență și service pentru dispozitivele tale. Poți alege ce este mai convenabil: aduci dispozitivul în service sau comanzi ridicarea de la birou, ceri sfaturi de la distanță sau soliciți o deplasare la fața locului ș.a.m.d. Suntem pregătiți în orice situație.
Adaptat pentru compania ta.
Apple pune la dispoziția companiilor Business Manager, portalul care facilitează semnificativ implementarea și gestionarea în masă a dispozitivelor. Cu ajutorul său, nu există nicio diferență între a gestiona 10 sau 10.000 de dispozitive. Dispozitivele achiziționate de la noi vor apărea automat pe interfața ta.
Implementarea
Pregătim dispozitivele astfel încât angajații să le poată folosi imediat după despachetare. Simplificăm sarcinile IT inițiale.
Configurări
Împreună, vom analiza toate setările și caracteristicile pe care le oferă sistemele și vă vom arăta cum să profitați la maximum de acestea.
Gestionare
Ne vom ocupa de buna operare a dispozitivelor pentru business, cu audituri IT periodice și asistență continuă. Poți conta pe noi.
Educație și training.
Nu este nimic în neregulă în a cere ajutor altcuiva, până la urmă îți va economisi timp și adesea bani. Vrei să întrebi ceva despre produsele sau serviciile Apple? Vrei sa organizezi un training? Experții noștri știu răspunsul la toate, trebuie doar să întrebi.
Consultanță
Prin telefon, Skype, e-mail, personal. Contactează-ne și putem începe.
Cursuri de instruire offline
Training pentru mai multe persoane, față în față. Trebuie doar să spui când și despre ce. Restul depinde de noi.
Serviciile noastre suplimentare.
Deși ajungem încet-încet la sfârșitul paginii, lista serviciilor noastre este departe de a se fi încheiat. Iată câteva dintre ele care ar putea fi de interes pentru tine.
Ai o întrebare? Scrie-ne.
Experții noștri Apple vă vor citi mesajul și te vor contacta în scurt timp.