Asigurarea iCare
Asigurarea iCare + Extindere de garanție
Poți alege între două tipuri de pachete: Bază și Plus.
-
Protecție împotriva daunelor și furtului
Terrmeni de utilizareAsigurarea de protecție împotriva daunelor și furtului te apără de cheltuieli neașteptate generate de reparația echipamentelor.
Informații esențiale- disponibilă pentru persoane fizice și companii
- poate fi activată pentru o perioadă de 12 sau 24 de luni
- acoperă: cădere, șoc mecanic, lichide vărsate, furt și efracție
- certificatul de protecție este transferabil
-
Garanție extinsă
Termeni de utilizareStai fără griji cu garanția extinsă. Dacă nu o achiziționezi în momentul cumpărării, ai la dispoziție până la 10 zile de la data achiziției pentru a o activa.
Informații esențiale- disponibilă pentru persoane fizice și companii
- poate fi extinsă pentru 12 sau 24 de luni(doar pentru persoanje juridice)
- valabilă din ziua următoare expirării garanției standard
Extinderea garanției vă protejează în cazul în care produsul dumneavoastră nu funcționează conform specificațiilor producătorului din cauza unor erori de fabricație, proiectare sau defecte de material.
-
Serviciu de asigurare
În cazul unei cereri legitime, compania de asigurări rambursează costul reparației sau înlocuirii minus franșiza. Dispozitivul deteriorat va fi reparat de iSTYLE (asigurarea nu acoperă recuperarea datelor stocate în dispozitiv sau cartela SIM a acestuia). În cazul unui dispozitiv nereparabil sau furat, Asigurătorul va rambursa, la propria discreție, iSTYLE costul înlocuirii Dispozitivului cu un Dispozitiv nou, recondiționat sau alt dispozitiv nedefect, în funcție de dispozitivele disponibile la momentul respectiv, de soluționare a creanțelor. În acest caz, iSTYLE va înlocui în primul rând dispozitivul cu un dispozitiv de același tip. Dacă un astfel de dispozitiv nu este disponibil în perioada de soluționare a daunei de 30 de zile calendaristice, Asiguratului i se va oferi un dispozitiv dintr-o serie diferită cu parametri similari.
-
Soluționarea reclamațiilor personal sau prin curier
În cazul deteriorării acceptate, Dispozitivele deteriorate sau care funcționează defectuos pot fi returnate personal la un magazin iSTYLE. În plus, asiguratul poate folosi partenerul de curier contractat al furnizorului de servicii pentru a trimite Dispozitivul deteriorat către iSTYLE sau pentru a returna dispozitivul reparat. Costurile de livrare prin curier trebuie rambursate de asigurat, iar asiguratul trebuie să suporte și riscul de deteriorare în timpul livrării prin curier. Colegii de soluționare a daunelor informează asiguratul despre procesul de soluționare a daunelor prin curier în timpul raportului de daune.
-
Când se termină contractul?
Acoperirea de asigurare a dispozitivului stabilită pe baza contactului se stabilește pentru o perioadă fixă de 12 sau 24 de luni și încetează automat la sfârșitul perioadei sau dacă evenimentul de daune maxim compensabil (2 pe an sau 4 în 2 ani) a fost acoperit de către Asigurător.
Contractul dumneavoastră de asigurare încetează înainte de data de expirare prevăzută în poliță și noi nu mai avem răspundere în următoarele cazuri:
a) După plata unei daune totale sau în cazul distrugerii bunului asigurat din orice cauză care nu constituie eveniment asigurat, precum și în cazul dispariției/furtului acestuia;
b) Producerea riscului a devenit imposibilă (spre exemplu, atunci când bunul asigurat a fost returnat distribuitorului);
c) Bunul asigurat a fost înstrăinat către o terță parte;
d) După despăgubirea a 2 evenimente (daune parțiale) pentru același echipament asigurat; -
Post-contractare
Contactează-neDacă nu ați încheiat asigurarea pentru dispozitivul dvs. atunci când ați achiziționat noul produs Apple de la iSTYLE, dar vă răzgândiți mai târziu, aveți posibilitatea să o faceți în termen de 10 zile de la achiziționarea produsului.
Pentru a cumpăra o asigurare sau o extindere de garanție, vă rugăm să ne contactați la adresa de email webstore@istyle.ro, specificând numărul de serie al facturii asociate achiziției!
-
Contact
E-mail: webstore@istyle.ro
Acest rezumat nu este complet, așa că vă rugăm să citiți și Termenii și Condițiile Generale pentru asigurare
Vă rugăm să citiți și Termene și condiții iSTYLE!
Întrebări frecvente
Asigurarea este valabilă și pentru un eveniment cauzat din vina mea?
Asigurarea dispozitivului oferă acoperire în cazul unui eveniment accidental, brusc și imprevizibil sau în cazul furtului ilegal al dispozitivului de către o terță parte. Există circumstanțe care pot fi excluse din acoperire din cauza neglijenței, dar și din cauza unor situații specifice pe care Asigurătorul le detaliază în Termenele și Condițiile Generale. Pentru informații detaliate despre excluderi, vă rugăm să consultați Termenii și Condițiile Generale.
Este posibil să solicitați o factură cu TVA?
Da, desigur că există.
Asigurarea poate fi transferată unei alte persoane?
Nu este transferabilă. În cazul schimbării proprietarului, asigurarea este reziliată.
Dacă comand o asigurare sau extindere de garanție și anulez achiziția dispozitivului, ce se întâmplă?
În acest caz, asigurarea pentru echipamente va fi reziliată și iSTYLE va rambursa taxa de asigurare relevantă la locul achiziției.
Am opțiunea de a încheia o asigurare ulterior?
Da! Puteți vizualiza mai sus termenii și condițiile asigurării ulterioare.
Cum puteți aviza o daună?
Puteți aviza o daună în oricare din magazinele Distribuitorului (iStyle Retail), în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat.
Atunci când dauna a fost produsă de un incendiu, explozie, furt prin efracție sau tâlhărie, raportați evenimentul către autoritățile competente în termen de până la 48 de ore.
Dacă bunul asigurat v-a fost furat, vă rugăm să ne notificați sunând la numărul de telefon 021.20.19.180, în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului.
La cine ar trebui să mă adresez în cazul în care dispozitivul meu asigurat este deteriorat?
Vă rugăm să ne contactați la adresa de emailwebstore@istyle.ro
Se poate prelungi asigurarea la expirarea perioadei contractuale?
Asigurarea se poate incheia pe o perioada de asigurare de 12 sau 24 de luni si nu poate fi prelungita.