Verifică termeni și condiții aici
Verifică politica de prelucrare a datelor aici
Înainte de a vă prezenta la noi vă rugăm să urmați acești pași:
• înlăturarea huselor / carcaselor / foliilor;
• back-up de date;
• dezactivarea echipament din cont iCloud (vă logați în www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs. -> selectați dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont -> dacă dispozitivul nu este conectat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont -> dacă dispozitivul este conectat, faceți clic pe Ștergere (Erase). Când ștergerea s-a încheiat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont);
• de-parolare echipament.
Pași specifici de urmat în cazul iPhone:
( Pentru o diagnoză cat mai precisă vă solicităm să nu ștergeți sau să resetați complet echipamentul - se va pierde istoricul de funcționare necesar diagnozei! )
• Datele cu caracter personal le puteți elimina urmând următoarea procedură: după ce ați efectuat deja back-up complet (în iCloud / local pe computer) dezactivați orice funcționalitate de back-up automat. Apoi eliminati manual, pe rand, toate datele cu caracter personal de pe dispozitivul dvs.;
• iSTYLE nu este responsabilă pentru: efectuarea pașilor prealabili trimiterii produsului în service, eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neîndepărtat în prealabil de trimiterea produsului în service,, pierderea datelor personale în urma procesului de servisare și de-parolare echipament - orice echipament parolat trimis în service nu mai beneficiază de ordinea de procesare a cazurilor de service și iSTYLE își asumă dreptul de a refuza servisarea respectivului echipament;
• În service sunt acceptate în garanție și în afara garanției echipamente Apple după cum urmează: sisteme de calcul și accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou), iPod (orice model) și accesoriile aferente, Pad și accesoriile aferente (excepție - modelele care încorporează și tehnologia de comunicație pe standardul CDMA) și Phone și accesoriile aferente, accesorii marca Apple.
Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, obligația de a acorda garanție o are vânzătorul produsului, cel care l-a facturat.
În conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamație legată de activitatea furnizorilor autorizați de servicii de garanție, cererea de restituire a prețului produsului, în cazul în care se ajunge la o astfel de variantă, vor fi întotdeauna adresate societății de la care a fost achiziționat produsul, și nu unității de service.
Pentru a fi acceptat în service în garanție produsul trebuie să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.
Pentru validarea și acceptarea în service în al doilea an al garanției de conformitate (în cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.