Suntem un furnizor de service autorizat Apple.

Tehnicienii noștri instruiți de Apple folosesc numai piese originale, astfel încât ne poți încredința dispozitivele tale Apple cu toată încrederea.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Adu-ți dispozitivul la reparat

Waypoint Waypoint

Vezi locații

Verificați prețurile noastre

Verificați prețurile

Ai nevoie urgent? Optează pentru o reparație în regim expres.
Alege un service. Fă o programare.

Tehnicienii noștri efectuează reparații în afara garanției în mod regulat. Opțional, poți solicita astfel de reparații făcând o programare pentru o suprataxă de numai 90 RON. Astfel, vei fi preluat imediat de tehnicienii din centrele noastre de service, fără a mai fi nevoie să stai la coadă.

Volumul curent de muncă în service-ul nostru

Acest lucru înseamnă că tehnicienii noștri au un volum mediu de muncă în majoritatea punctelor de service. Fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile.

Ai nevoie de ajutor? Apelează-ne!

+40 (31) 2297474
/ nr. 4

Luni - vineri: 10:00 - 17:30

Call Center icon
Q&A icon

Ai o întrebare?

Consultă secțiunea Întrebări frecvente, iar dacă nu găsești răspuns acolo, apelează-ne!

Ghid legislativ privind drepturile consumatorilor

În garanție sau în afara garanției? Ce reprezintă garanția mai exact? Cu alte cuvinte, care este baza legală pentru repararea gratuită a dispozitivelor?

Ghidul nostru legislativ privind drepturile consumatorilor te va ajuta să înțelegi mai bine aceste chestiuni.

Feedback-ul tău este foarte important pentru noi!

Te rugăm să ne împărtășești părerea ta

întrebări frecvente

Ce dispozitive repară iSTYLE?
Service-ul nostru este un furnizor de service autorizat Apple, de aceea ne poți contacta în legătură cu orice produs Apple sau Beats. Cu toate acestea, este posibil să nu îți putem oferi asistență în cazul dispozitivelor speciale, comercializate în anumite regiuni. Acestea pot fi orice produse Apple care nu sunt comercializate în România prin intermediul unui canal oficial.

Orice produs care nu a fost vândut de iSTYLE poate fi reparat doar în condițiile specificate de producător.
Unde pot duce produsele achiziționate de la iSTYLE care nu poartă marca Apple?
Poți, de asemenea, să returnezi (în magazin, nu în service) produsele achiziționate de la iSTYLE care nu poartă marca Apple pentru a fi reparate sau înlocuite, iar noi le vom trimite unui service pentru marca respectivă.

În ceea ce privește produsele Apple, acestea pot fi predate la oricare dintre magazinele noastre, precum și altor furnizori de service autorizați din întreaga lume.
Cum returnez dispozitivul pentru a fi reparat?
Poți preda dispozitivul la oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru, iar produsele Apple sau Beats pot fi trimise și prin curier folosind formularul nostru de cerere. Este important să reții însă că nu vom putea accepta colete trimise în orice alt mod
Cât timp durează reparația?
În funcție de defecțiune, durata reparației variază între 3 și 10 zile lucrătoare. Ține cont de faptul că producătorul execută anumite reparații doar în centrul său european de service, de aceea poate solicita ca orice dispozitiv să fie reparat acolo. Durata unei reparații efectuate la centrul de service Apple este ușor mai lungă din cauza timpului necesar pentru expediere.
Cât timp trebuie să rămân fără dispozitivul meu?
Durata medie a unei reparații este între 3 și 10 zile lucrătoare, timp în care dispozitivul tău va rămâne la noi. Protocolul de reparații nu ne permite să eliberăm niciun produs în perioada dintre începutul reparației și executarea tuturor testelor finale.
Ce ar trebui să fac înainte de a-mi trimite dispozitivul la reparat?
Înainte de a ne preda dispozitivul, va trebui să iei câteva măsuri de protecție a datelor, cum ar fi crearea unui backup și dezactivarea funcției Găsire iPhone. De asemenea, ar trebui să găsești și factura care confirmă achiziția.

În cazul dispozitivelor iPhone, iPad, Apple Watch și Mac, trebuie să dezactivezi funcția Găsire conform instrucțiunilor următoare și să deconectezi dispozitivul din contul iCloud.
Ce ar trebui să am la mine atunci când mă prezint la centrul de service?
Produsul defect și o copie a facturii, dacă este posibil. Deși nu întotdeauna este nevoie să prezinți factura, în unele cazuri Apple solicită acest lucru. Unele procese (de ex. garanția) nu sunt posibile fără factură. Dacă ai factura la tine, te putem asigura că reparația se va desfășura în cele mai bune condiții.

Te rugăm să aduci doar dispozitivul defect. Accesoriile și cutia acestuia nu sunt necesare pentru reparație.

În cazul unei probleme de încărcare sau cu bateria, trebuie să aduci și încărcătorul dispozitivului. Pentru accesoriile care nu au număr de serie (căști, cabluri etc.), trebuie specificat numărul de serie al produsului cu care sunt folosite.

În cazul unei defecțiuni care afectează funcționarea software-ului, este posibil să avem nevoie de parola dispozitivului, de un cod de acces sau de un profil de utilizator pentru a testa eroarea.
Ce presupune mai exact procesul de reparație?
În calitate de partener de service autorizat, fiecare etapă din cadrul procesului nostru de verificare și reparație se bazează pe protocolul producătorului. Conform protocolului de service Apple, dispozitivul trebuie testat folosind software-ul de testare al producătorului pentru a detecta defecțiunile componentelor hardware. Apple efectuează anumite reparații doar la centrul său european de service, de aceea poate solicita ca orice dispozitiv să fie reparat acolo.

Dacă în urma testelor producătorului se diagnostichează un defect de hardware, reparația va consta în înlocuirea piesei respective sau, în unele situații, din cauza caracterului compact al dispozitivului și din motive legate de asigurarea calității, în înlocuirea întregului dispozitiv.