Întrebări frecvente
+Nu am primit factura. Ce fac?
În cazul în care nu ai primit factura în momentul livrarii, tot ce
trebuie sa faci este sa ne trimiți o solicitare la webstore@istyle.ro sau sa completezi
formularul din pagina de contact.
+Nu pot să finalizez comanda. Cum procedez?
1. Îmi apare urmatorul mesaj "A apărut o eroare la server". - Eroarea aceasta apare în momentul în care adresa de livrare nu este completă. Pentru a putea finaliza comanda trebuie să adaugi manual adresa în contul tau. Accesează Contul Meu > Adresa și adaugă adresa ta de livrare + facturare sau le poți verifica pe cele existente deja să fie completate corect (ex: campul județ)
2. Îmi apare orice altă eroare, diferită de punctul 1 - Trimite-ne un email completând formularul din pagina de contact unde ne descrii problema, iar noi iți vom raspunde în cel mai scurt timp.
+Nu sunt mulțumit de produsul primit.
Cum îl pot returna?
Cum îl pot returna?
Pentru a returna un produs trebuie să trimiți o cerere apăsând butonul Suport Online de mai jos.
+Care este termenul în care pot returna un produs achizitionat online?
Poți solicita returul în maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului.
+Dacă am un card de cumparaturi și doresc să achit în rate, cum procedez?
Pentru a plăti în rate trebuie să alegi plata prin PayU și alegi numarul ratelor conform condițiilor contractuale pe care le ai cu banca emitentă a cardului
Mai multe informații despre programele noastre financiare le poți accesa aici.
+Am selectat metoda de plată “Plata la livrare”,
pot plăti cu cardul la curier?
Nu. Plata la livrare se poate face doar numerar.
+Cum aflu dacă produsul a fost reparat?
In momentul in care produsul tau a fost reparat, vei fi notificat in scris (mail/ SMS) in vederea ridicarii lui.
Poți urmări status-ul reparației în timp real aici.
+Cum pot anula sau modifica o comanda?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata prin email la webstore@istyle.ro sau prin completarea
formularului din pagina de contact