Ce să faci dacă iMessage nu se activează pe iPhone

iMessage este una dintre cele mai bune funcții Apple. Dacă ai probleme la activarea aplicației pe iPhone, îți arătăm pașii simpli pentru a rezolva rapid situația.

Serviciul iMessage funcționează de obicei fără probleme pe dispozitivele mai noi, dar pe versiunile mai vechi de iOS pot apărea erori. Pentru a activa funcția și a rezolva eventualele probleme, urmează acești pași:

  • Asigură‑te că iPhone‑ul tău are o conexiune la internet activă (Wi‑Fi sau date mobile).

  • Verifică dacă iMessage este activat. În același loc, verifică și dacă Mesaje poate folosi datele mobile: cursorul Trafic de date mobile trebuie tras spre dreapta. Dacă nu, iMessage va fi disponibil doar prin Wi‑Fi. În plus, intră în meniul Send and Receive de sub comutatorul iMessage și verifică tipul de date folosite. Dacă numărul tău de telefon nu este activat aici, persoanele pe care le cunoști nu vor putea să îți trimită mesaje.

  • Asigură‑te că FaceTime este activat: Setări > Aplicații > FaceTime.

  • Verifică dacă fusul orar este corect setat pe dispozitiv: Setări > General > Data și ora.

  • Verifică pe pagina oficială Apple dacă serviciul iMessage funcționează corect.

  • Repornește dispozitivul sau activează și dezactivează modul Avion.

Pentru a porni iMessage pe iPhone

În cele mai multe cazuri, iMessage va fi disponibil imediat după ce faci setările corecte, dar poate apărea o întârziere. Dacă nu reușești să activezi iMessage după 24 de ore, contactează Serviciul Clienți Apple. Dacă ai trecut la un alt sistem de operare, cum ar fi Android, și nu primești mesaje text de pe iPhone, trebuie să îți dezactivezi iMessage. Poți face asta pe pagina oficială Apple dedicată dezactivării iMessage.