persoana care merge pe jos

    Best 2020: Beneficiile mersului pe jos

    Vrei să fii cea mai buna variantă a ta, inclusiv când vine vorba despre fizicul tău? Poți începe cu mersul și dacă ești deja activ fizic, mersul pe jos poate fi un plus excelent pentru regimul tău. În plus, iPhone și Apple Watch fac mersul să fie mult mai distractiv și sa devină o competiție cu tine însuți sau cu prietenii tăi.

    Februarie, iată-ne! Am acoperit mult teren în ianuarie prin seria Best 2020. Ți-am prezentat mai multe concepte și aplicații utile, de la puterea obiceiurilor și aplicații pentru trackingul obiceiurilor, la cum să ții jurnale pentru a te ajuta cu schimbările emoționale și ce aplicații te pot ajuta pentru auto-dezvoltare.

    Avantajele mersului pe jos

    Chiar dacă este cel mai natural lucru și pare a fi fără efort, mersul pe jos poate fi descris ca exercițiu cu greutăți, deoarece îți porți propria greutate. Unele dintre beneficii includ:

    • risc redus de boli cardiace și accident vascular cerebral
    • ameliorarea unor afecțiuni precum: hipertensiunea arterială, colesterolul ridicat, durerile articulare, dureri musculare și diabet
    • oase mai puternice și echilibru îmbunătățit
    • creșterea forței și rezistenței musculare
    • reducerea grăsimilor corporale
    • reducerea stresului

    Prin urmare, mersul pe jos este exercițiul optim dacă doești să îți îmbunătățești sănătatea, inclusiv sănătatea mentală și combaterea stresului. Dacă dorești să adaugi o provocare în mersul tău, alătura-te provocării noastre, #noelevator.

    Cum să urmărești mersul cu iPhone/Watch

    1. Deschide aplicația Health și selectează tab-ul “Dashboard”

    2. Apasă pe Customize, lângă secțiunea Favourite și alege dintre:

    ○ “Walking + Running Distance”

    ○ “Steps”

    ○ “Flights Climbed”

    3. Apasă “Done”

    Pentru a îți urmări pașii, tot ce trebuie să faci este să ai iPhone-ul cu tine, indiferent dacă este în buzunar, în mână sau în rucsac. Nu am fost singurii care au testat aplicația și se pare că distanțele de mers și de rulare sunt destul de precise. Funcția Flights Climbed funcționează bine și este interesant prin faptul că folosește noul senzor de presiune a aerului pentru a detecta chiar modificări minore de altitudine.

    Cum să îți verifici pașii pe iPhone

    Deschide aplicația Health și atinge Steps de sub tab-ul Dasboard. Poți vedea următoarele informații:

    • Numărul de pași pentru astăzi. Dacă apeși click pe meniul de navigare din partea superioară, poți verifica statisticile săptămânale, lunare și anuale.
    • Informații importante: numărul de pași pentru săptămâna în curs. Comparație cu săptămâna trecută și anul trecut.

    Cum să urmărești pașii cu Apple Watch

    Frumusețea constă în inelele de activitate și motivația pe care ți-o aduce în fiecare zi. Este atât de simplu!

    1. Deschide aplicația Activity pe Apple Watch

    Mergi în partea de jos, rotind Digital Crown sau glisând în sus pe fața ceasului, pentru a vizualiza numărul total de pași pentru ziua respectivă. De asemenea, poți vedea: mișcarea, exercițiul, progresul zilei în procente, cum ai progresat în fiecare inel pe fiecare oră a zilei, distanța ta totală și scările urcate.

    persoana care merge pe jos

    Prea mulți pași de urmat? Trebuie doar să alegi o față cu Activity Watch, astfel încât să poți vizualiza pașii atingând pur și simplu inelele tale, fără a fi nevoie să mergi pe ecranul de pornire și să deschizi aplicația de acolo.

    De asemenea, poți vizualiza rezumatul tău săptămânal (care include pașii) printr-un truc simplu: apasă ferm pe ecran (când vizualizezi rezumatul zilnic) și atinge Weekly Summary. Derulează în jos pentru a vedea numărul total de pași pe care i-ai făcut până acum în săptămâna curentă.

    Cum să verifici activitatea trecută în aplicația Activitaty de pe iPhone

    aplicatia activity pe iphone

    Apple Watch îți arată activitatea și pașii pentru ziua respectivă (plus un rezumat al săptămânii curente). Dacă dorești să aprofundezi mai mult în progresul tău și să vezi ce ai făcut zilele trecute, trebuie să te îndrepți direct către aplicația pentru iPhone.

    1. Deschide aplicația Activity pe iPhone

    2. Accesează tab-ul History

    Atinge data dorită pentru a vizualiza progresul activității tale pentru fiecare dintre cele trei inele, plus pași parcurși, distanța parcursă și scările urcate

    iphone pe fundal alb

    Cum să utilizezi o aplicație terță pentru informații mai detaliate

    Dacă deschiderea unei aplicații și efectuarea unor pași este prea multă muncă pentru a îți verifica pașii, există aplicații terțe pe care le poți adăuga ca și Watch complications, ceea ce înseamnă că tot ce trebuie să faci pentru a vizualiza numărul de pași este ridicarea ncheieturii.

    iphone pe fundal alb

    Cu toții folosim aplicația gratuită Pedometer ++, care este o alegere excelentă cu o interfață intuitivă. Alte aplicații gratuite de tracking ar fi ActivityTracker sau Argus.

    Care este aplicația ta preferată de tracking?

    Sursa: Betterhealth.vic.gov.au, Osxdaily.com,