• Romana
  • English

iSTYLE

Susține performanța angajaților tăi.

macOS și iOS au fost concepute pentru a ajuta angajații să se simtă confortabil și în siguranța la muncă. Cu ajutorul comenzilor intuitive, aceștia își vor putea îndeplini sarcinile mai ușor și mai rapid. Astfel, companiile se pot dezvolta, devenind mai eficiente.

  • De ce Apple?
  • Cine suntem
  • Cum lucrăm
  • De ce să alegi iSTYLE
  • DEP

Apple pentru Business

Produsele Apple au fost concepute pentru a reflecta nevoile companiilor și organizațiilor moderne. Dispozitivele oferă angajațiilor soluții puternice integrate într-un design reprezentativ care subliniază imaginea unui partener de afaceri de încredere.

Datorită sistemului de comenzi intuitive, produsele sunt ușor de folosit de către companiile mici, medii sau de dimensiuni mari, inclusiv comparații, fiind perfect compatibile cu sistemele și aplicațiile uzuale.

Platformele macOS și iOS sunt deja extrem de populare, astfel încât majoritatea angajaților sunt deja familiarizați cu acest mediu. În plus, tranziția de la un sistem la altul este extrem de usoara, astfel ca un angajat care a folosit iOS va putea trece cu ușurință la macOS.

Pentru orice departament

Produsele Apple au un design perfect, comenzi intuitive și cel mai vast ecosistem de aplicații compatibile. Astfel, acestea sunt un instrument indispensabil pentru orice angajat. Ajută-ți angajații să fie mai performanți și să aducă mai multă valoare companiei tale.

Gata pentru folosire

Produsele Apple sunt perfect compatibile cu aplicațiile pe care le folosești, cum ar fi Google G Suite sau Microsoft Office. Acest lucru permite angajaților să continue să lucreze în modul în care sunt deja obișnuiți pe noul sistem, facilitând tranziția.

Pe platformele mobile, Apple oferă cele mai multe aplicații necesare dezvoltării afacerii tale. De la aplicații de business, la aplicații pentru facturare, comunicare și urmărirea eficienței.

Îți poți personaliza aplicațiile pentru a se potrivi cu nevoile și cultura companiei tale. Sistemele Apple pot fi de asemenea integrate în sistemele back-end.

Siguranța înainte de toate

Produsele Appple sunt gata de folosire din momentul în care sunt scoase din cutie. Dispozitivele vin cu soluții și suite de aplicații native, inclusiv o soluție pentru securitatea sistemului care asigură securizarea dispozitivului și protecția datelor.

Sistemul de Securitate beneficiază de actualizări regulate, inclusiv de asistență remote, astfel încât poți fi sigur că ai mereu la dispoziție produse sigure oferite direct de un furnizor de încredere.

Ușor de instalat și gestionat

Datorită compatibilității produselor Apple, acestea se pot integra perfect în activitatea afacerii tale, fără să destabilizeze vreun process. Mulțumită ecosistemului Apple, multe aplicații pot fi folosite cu mai multe dispozitive Apple, asigurând un acces rapid la informațiile importante și facilitând luarea decizilor.

Costuri și investiții

Dispozitivele Apple sunt construite pentru folosire îndelungată în cadrul unei companii, iar datorită calității superioare a produselor, acestea au de obicei cea mai mare valoare reziduală din categoria lor. Astfel, dispozitivele sunt o soluție financiară convenabilă pentru orice companie. În plus, iSTYLE oferă posibilitatea finanțării în sistem leasing sau buy-back.

Cine suntem

iSTYLE este Reseller-ul Premium Apple cu cea mai mare tradiție de pe piață. Departamentul nostru de B2B ajută companiile și organizațiile să se dezvolte în ultimii 10 ani.

Scopul nostru este să te ajutăm să-ți eficientizezi afacerea și să te concentrezi pe subiectele importante pentru dezvoltarea acesteia. Prin furnizarea unor componente de hardware de calitate și a serviciilor necesare gestionării optime a acestora, noi îți oferim suportul de care are nevoie afacerea ta.

Experiența noastră

În cei mai bine de 10 ani de activitate, am ajutat mai mult de 100 de corporații, unde continuăm să livrăm soluții pe termen lung, și peste 1000 de companii de dimensiune mica si medie, unde am oferit suport atât în etapa de livrare, cât și în cea de integrare a noilor sisteme.

Misiunea noastră

Să identificăm toate soluțiile posibile și să oferim soluția optimă.

Să te ajutăm să realizezi comanda dorită într-un mod rapid, efficient și fără stres.

Să oferim suport în prima fază a instalării, dar și mai târziu. Dacă ne alegi, nu vei fi singur.

Echipa Noastra

Valeriu Nicolescu

Valeriu Nicolescu

Chanel Account Manger
Consultant pentru vanzarile indirecte

0751286854

valeriu.nicolescu@istyle.ro

Catalin Ungureanu

Catalin Ungurean

B2B & EDU Account Manager
Consultant pentru clientii SMB si institutii educationale

0757026003

catalin.ungurean@istyle.ro

Adrian Chebles

Adrian Chebles

Business Development Manager
Manager department vanzari. Consultant pentru clientii corporate

0745120300

adrian.chebles@istyle.ro

Oferim sfaturi prin telefon

Te putem învăța să folosești produsele Apple în mod optim, așa că nu ezita să ne întrebi dacă ai nelămuriri. Suntem aici pentru a te ajuta. Știm că doar așa vei putea descoperi rapid toate funcțiile extraordinare oferite de ecosistemul Apple și îți vei optimiza afacerea. Și noi am fost cândva începători.

Oferim training pentru angajații tăi

Sesiunile de training îi vor ajuta pe angajați să se adapteze rapid la dispozitivele Apple. Echipa noastră de instructori certificați îi va învăța pe manageri cum să folosească aplicațiile Apple, ajutându-i să lucreze într-un mod cât mai eficient.

Organizăm sesiunile de training la sediul clientului sau într-o locație externă selecționată de acesta.

Selectăm produsele potriviteu

Pe baza nevoilor afecerii tale, îți putem pune la dispoziție atât configurații clasice, cât și configurații speciale, care îți vor ajuta angajații să-și îmbunătățească performanțele. Diferitele configurații pot fi combinate pentru a se potrivi perfect nevoilor angajaților care ocupă anumite funcții.

Pe lângă componentele hardware, oferim și accesorii precum carcase, folii din sticlă sau încărcătoare pentru mașină. Totul pentru o experiență optimă.

Avem grijă de tine

Suntem un Authorized Service Provider pentru produsele Apple, iar acest titlu este oferit doar centrelor care oferă servicii de calitate și satisfacție maximă clienților. Avem o echipă experimentată de profesioniști care dețin certificările necesare oferirii unor servicii rapide și de calitate, în cazul în care se întâmplă ceva neașteptat cu dispozitivul tău Apple.

Avem grijă de dispozitivul tău

Cu ajutorul Mobile Device Management (MDM), te putem ajuta să administrezi toate dispozitivele tale iOS si MacOs în același loc. MDM permite departamentului tău de IT să controleze securitatea și conținutul de pe dispozitivele angajaților. Putem oferi training despartamentului tău de IT pentru folosirea MDM și te putem ajuta la configurarea inițială.

Îți configurăm toate dispozitivele

Pentru a facilita tranzilția, suntem pregătiți să configurăm toate dispozitivele astfel ca angajații să poată începe să lucreze imediat după primirea dispozitivului. Astfel, îți poți ajuta angajații să economisească timp, și să nu-și facă probleme cu instalarea noilor programe în loc să lucreze.

Ești în siguranță cu noi

Produsele Apple sunt de cea mai bună calitate, rezistă mulți ani și arată excelent datorită designului clasic. Dar dacă se întâmplă ceva neașteptat? Ce se întâmplă în caz de furt, accidente sau defectare în afara perioadei de garanție? Pot interveni o mulțime de propleme atât în viața de zi cu zi, cât și în timpul orelor de lucru: o cafea vărsată, un computer uitat în mașină. Prin urmare, oferim și asigurare în caz de furt sau deteriorare accidentală, și chiar posibilitatea de a extinde garanția până la 3 ani.

Îți împrumutăm echipamentul nostru

Nu știi sigur ce dispozitiv corespunde cel mai bine activității firmei tale? Îți înțelegem grija. De aceea, îți oferim posibilitatea de a testa echipamentul nostru în condiții reale care corespund necesităților afacerii tale. Satisfacția clientului și alegerea produselor potrivite sunt priorități pentru noi.

Organizezi un eveniment mai mare și ai nevoie de mai mult echipament? Contactează-ne. Îți putem împrumuta dispozitivele de care ai nevoie.

De ce noi?

Alegerea unui partener de afaceri potrivit este astăzi esențială pentru dezvoltarea companiilor și menținerea unui avantaj pe piață. De aceea, noi facem tot ceeea ce depinde de noi pentru a te ajuta să rezolvi problemele și să facilitezi activitatea companiei tale, astfel ca tu să ai mai mult timp pentru a te concentra pe dezvoltare.

Care sunt avantajele colaborării cu noi?

  • Un parteneriat puternic pentru dezvoltarea afacerii tale. Ajutăm clienții corporate să rezolve probleme operaționale de peste 10 ani
  • Un Personal Key Account Manager care îți oferă suport rapid și personalizat în funcție de nevoile tale.
  • Ajutor profesionist în etapa de selectare a produselor. Pregătim cea mai potrivită soluție și cea mai bună ofertă de preț pornind de la nevoile tale
  • Posibilitatea stabilirii unor date flexibile de facturare, în funcție de volumul comenzii și tipul de cooperare.
  • Opțiuni de finanțare atrăgătoare, sub forma de leasing financiar sau operațional. Împreună putem alege cea mai bună formă de finanțare, astfel ca tu să poți reinvesti capitalul în dezvoltarea afacerii tale.
  • • Beneficiezi de un program de cumpărare dedicat angajaților.

Identificăm soluții pentru compania ta.

iSTYLE DEP ID: 69CEA30

Device Enrolment Program (DEP)

DEP este un serviciu automat de înregistrare a produselor in Apple Business Manager care îți oferă o metodă simplă de a administra dispozitivele Mac sau iOS într-o companie sau o școală.

DEP simplifică procesul inițial de configurare și atribuie în mod automat un dispozitiv sistemului tău MDM (Mobile Device Management). Dispozitivele sunt pregătite pentru instalarea profilurilor, aplicațiilor și configurarea restricțiilor, fără să fie nevoie de măsuri suplimentare. Dispozitivele sunt gata configurate și încărcate în server înainte ca angajatul să deschidă cutia. Odată ce dispozitivul este activat și conectat la Internet, va fi configurat automat conform datelor din serverul MDM.

Pentru a folosi acest serviciu, trebuie doar să achiziționezi dispozitivele de la noi și vei primi un DEP Reseller ID. Te vom ajuta bineînțeles să implementezi acest serviciu în compania / școala ta.

Cum funcționează?

  1. Creează un cont pe https://business.apple.com/. Trebuie doar să introduci câteva informații de bază despre compania ta și numărul DUNS, pe care îl poți găsi AICI. De asemenea, este necesar să creezi un Apple ID dedicat administrării DEP. După finalizarea procesului de înregistrare vei primi un DEP ID special pe care trebuie să ni-l comunici.
  2. Creează conturi de admin și înregistrează-ți dispozitivul. Poți crea un singur cont de administrator pentru toată compania/ școala sau poți crea conturi diferite pentru diverse departamente.
  3. Prin TOKEN te poți conecta la serverele MDM și le poți atribui anumite dispozitive folosind numărul de serie sau de comandă. Poți de asemenea configura o atribuire automată către un anumit server MDM în cazul unor achiziții viitoare.
  4. Atribuie profilurile necesare, aplicațiile și restricțiile dorite serverului tău MDM. Atunci când utilizatorul va parcurge procesul inițial de configurare, dispozitivul va fi atribuit automat serverului și va fi configurat conform specificațiilor tale.

iSTYLE pro firmy

Allow your employees to do their best.

macOS and iOS are designed to make employees feel comfortable and safe when they work. With their intuitive controls, they will be able to fulfil their duties more easily and quickly and work as best they can. The result will be a more efficient and effective company.

  • Why Apple
  • Who we are
  • What We Do
  • Why choose us
  • DEP

Apple to Business

Apple products are made to reflect the needs of modern companies and organizations. They offer employees powerful solutions along with a representative design that underlines the image of a quality business partner.

With intuitive controls, products are easily deployed to small, medium and large companies, including corporations, where they are fully compatible with business systems and applications.

The popularity of the macOS and iOS platforms promote a smooth transition between systems also, as most employees already familiar with this environment.

Designed for any department

Apple products have the perfect design, intuitive control and the widest ecosystem of related applications. This makes them the best tool for any employee. Help your employees succeed in day-to-day operations and bring more value to your company.

Ready to use

Apple products work seamlessly with applications you use, such as Google G Suite or Microsoft Office. This allows your employees to conveniently switch between applications and work as they are accustomed to.

On all mobile platforms, Apple has the most applications you need for your business. Starting with business intelligence, billing, communication or measuring and recording efficiency.

You can easily customize your applications to fit your business needs and your business environment. Systems can also be integrated into back-end systems.

Safety first

Apple products are fundamentally ready for use with an out-of-the-box solution and application suite. This basic solution also includes system-wide protection from device security to applications to data protection.

With regular updates, including remote management assistance, you can be sure that you have secure products from a quality provider.

Easy to deploy, support and manage

Thanks to their compatibility, Apple products are fully integrated into your business without disrupting running processes in any way. Thanks to the Apple ecosystem, many applications can be extended to other Apple devices for faster access to important information and make decision making easier.

Costs and investments

Apple devices are built to last for years in your business. Due to the quality of products, they usually have the highest residual value of all products on the market. This makes it a convenient financial solution for any company. In addition, flexible financial leasing programs with iSTYLE as well as any repurchase we can make for your company make these products even more attractive.

Who we are

We are Apple's Premium Reseller with the longest tradition in the market. Our B2B department has been helping your businesses and organizations grow for over 10 years.

Our goal is to improve your business and help you focus on other important topics related to your business. By delivering quality hardware and its possible management, we make your business operation easier.

We will offer you experience

For more than 10 years of our existence, we have helped more than 100 corporations, where we continuously deliver long-term solutions, and more than 1,000 mid-market businesses to help with both delivery and integration.

What is important to us

Suggest for you an optimal solution or its possible options.

Help you complete the order process so that everything is fast, efficient and worry-free for you.

Provide support in early and later operations. You're not alone, if you choose us.

Our Team

Valeriu Nicolescu

Valeriu Nicolescu

Chanel Account Manger

0751286854

valeriu.nicolescu@istyle.ro

Catalin Ungureanu

Catalin Ungurean

B2B & EDU Account Manager

0757026003

catalin.ungurean@istyle.ro

Adrian Chebles

Adrian Chebles

Business Development Manager

0745120300

adrian.chebles@istyle.ro

We will advise you over the phone

We care to show how to use Apple's systems the best possible way. Do not be afraid to ask us anytime, if you have a question. We are here to help. Only then will you learn to use all the amazing features of the Apple ecosystem without any restraint, and make your business easier. We, too, were beginners once.

We will train your employees

We will help your employees with trainings to rapidly adapt any new Apple product. We have certified instructors who will teach your managers how to effectively use Apple applications with each other, making it easier for them to work and make their day less difficult.

We can provide training both in our premises and internally.

We will select suitable products

Based on your business needs, we provide both the classic and special configurations you need for the right performance of your employees. The configurations can be combined according to the needs of individual work positions.

In addition to classic hardware, we will also provide accessories including cover glass, packaging and car chargers for specific conditions.

We'll take care of you

We are an authorized service provider for Apple products. We have a team of certified, experienced professional. As a result, we provide fast, high-quality service in case something unexpected happens to your Apple device. Two of our service centres have received the prestigious APASP award for 2019. (Apple Premium Authorized Service Provider) This award is only given to service centres that consistently ensure maximum customer satisfaction and offer the highest quality service.

We will take care of your device

With Mobile Device Management (MDM), we can help you set up and manage all iOS devices in your business in bulk. MDM enables your IT department to control the security and content of the devices your employees use. We will train your IT department to use MDM and assist you in initial setup.

We'll set up all the devices for you

To make the transition smooth, we're happy to set up the new Apple products for you so your employees can just unpack them and start using them right away. This will speed up operations and save time for your employees, who will not be stressed by the installation instead of performing their work duties.

You can be sure with us

Apple products are high quality, last many years and look great thanks to timeless design. But what if something unexpected happens? Theft, accidental damage, failure after the warranty period. There are many unexpected events happening in both daily and corporate operations. Spilled coffee or a forgotten computer in the car speaks for itself. Therefore, we will be happy to arrange for you theft and accidental damage insurance, possibly extended warranty for up to 3 years.

We will lend you our equipment

Not sure which device will work best for your company's actual operations? We understand your initial concerns about the unknown. Therefore, we give you the opportunity to test our equipment in the real conditions of your business operations. Your satisfaction and the right choice of products is our absolute priority.

Are you organizing a larger event and need a sufficient amount of equipment? Contact us. We lend the equipment you need.

Why us

For the development of companies and maintaining their position on the market today, one of the key activities is the selection of a suitable business partner. Being fully aware of this fact, we are doing our utmost to help you solve and facilitate your business operations so that you can fully focus on your business growth.

What does cooperation with iSTYLE bring to you?

  • A strong partnership for the development of your business. We have been helping corporate customers solve operational issues for over 10 years.
  • Personal Key Account Manager with fast and individual access to suit your needs.
  • Professional help with product selection. Based on your needs we will prepare the most suitable solution with the best possible price.
  • Purchase on invoice with the possibility of individual agreement of flexible due date, according to the order volume or type of cooperation.
  • Attractive financing options in the form of financial or operational leasing. Together we will help you to choose the appropriate form of financing, thanks to which you can reinvest your own capital into development or other necessary activities. We can help to cover costs from external sources up to 100% of the value of goods.
  • Benefit of Employee purchase program.

We will also find a solution for your company

Device Enrolment Program (DEP)

DEP is an automatic device registration service that provides a quick and easy way to deploy Mac and iOS to your business or school.

DEP simplifies initial setup and automatically assigns the device to your MDM (Mobile Device Management). The devices are ready to receive profiles, applications and restrictions without the need for any physical setup. With DEP and company-owned devices, no manual configuration is required. The instruments are set up and ready on the server before you unpack them from the box. Once the device is activated and connected to the Internet, it is immediately set up according to your input on the MDM server.

To use the DEP service, just buy the device through us and we will then give you the DEP Reseller ID and help you implement it in your company / school.

How does it work?

  1. Create an account at https://business.apple.com/. You will enter basic information about your business and DUNS number, which you can find HERE. You also need to create a dedicated Apple ID for DEP administration. After completing the registration you will receive your DEP ID, which you need to tell us.
  2. Create administrator accounts to register your device. You can create an administrator for the whole company / school or only for certain sections.
  3. Through TOKEN you connect your MDM servers and assign them devices by serial number or order number. For future purchases, you can set up automatic assignment to the desired MDM server.
  4. You assign the required profiles, applications, and restrictions in your MDM. When the user completes the initial setup, the device will be automatically registered to the MDM and set up to your liking.