Asigurarea iCare + Extindere de garanție
Asigurarea dispozitivului este un serviciu comun Allianz-Țiriac și iSTYLE, pe baza căruia Asigurătorul va repara sau înlocui dispozitivul în cazul deteriorării dispozitivului asigurat. De asemenea, poți extinde garanția standard cu 1 an sau 2 ani.
Poți alege între două tipuri de pachete: Bază și Plus.
Ce cazuri acoperă pachetele noastre de extindere de garanție?
Extindere garanție 1 An | Extindere garanție 2 Ani* | |
---|---|---|
Lovituri sau căderi | ||
Scurtcircuit, supratensiune | ||
Furt, jaf | ||
Contact cu lichid |
Extinderea garanției vă protejează în cazul în care produsul dumneavoastră
nu funcționează conform specificațiilor producătorului din cauza unor erori de fabricație,
proiectare sau defecte de material.
*doar pentru persoane juridice
Tarife
Taxa unică de asigurare a dispozitivului și franșiza care trebuie plătită în cazul despăgubirii daunelor sunt incluse în contract.
iCare 1 An | ||
---|---|---|
Prețul dispozitivului | Preț pachet | Franșiza |
1 – 3100.49 Lei | 389 Lei | 390 Lei |
3100.50 – 4500.49 Lei | 499 Lei | 520 Lei |
4500.50 – 5600.49 Lei | 589 Lei | 787 Lei |
5600.50 – 7100.49 Lei | 849 Lei | 917 Lei |
7100.50 – 8300.49 Lei | 1 049 Lei | 1 177 Lei |
8300.50 – 9999.49 Lei | 1 399 Lei | 1 300 Lei |
9999.50 – 11500.49 Lei | 1 899 Lei | 1 495 Lei |
iCare+ 2 Ani | ||
---|---|---|
Prețul dispozitivului | Preț pachet | Franșiza |
1 – 3100.49 Lei | 689 Lei | 390 Lei |
3100.50 – 4500.49 Lei | 889 Lei | 520 Lei |
4500.50 – 5600.49 Lei | 989 Lei | 787 Lei |
5600.50 – 7100.49 Lei | 1 429 Lei | 917 Lei |
7100.50 – 8300.49 Lei | 1 799 Lei | 1 177 Lei |
8300.50 – 9999.49 Lei | 2 449 Lei | 1 300 Lei |
9999.50 – 11500.49 Lei | 3 099 Lei | 1 495 Lei |
Extindere garanție 1 An | ||
---|---|---|
Prețul dispozitivului | Preț pachet | |
1 – 3100.49 Lei | 179 Lei | |
3100.50 – 4500.49 Lei | 199 Lei | |
4500.50 – 5600.49 Lei | 249 Lei | |
5600.50 – 7100.49 Lei | 349 Lei | |
7100.50 – 8300.49 Lei | 449 Lei | |
8300.50 – 9999.49 Lei | 549 Lei | |
9999.50 – 11500.49 Lei | 599 Lei |
Extindere garanție 2 Ani | ||
---|---|---|
Prețul dispozitivului | Preț pachet | |
1 – 3100.49 Lei | 299 Lei | |
3100.50 – 4500.49 Lei | 349 Lei | |
4500.50 – 5600.49 Lei | 449 Lei | |
5600.50 – 7100.49 Lei | 499 Lei | |
7100.50 – 8300.49 Lei | 699 Lei | |
8300.50 – 9999.49 Lei | 799 Lei | |
9999.50 – 11500.49 Lei | 899 Lei |
Serviciu de asigurare
În cazul unei cereri legitime, compania de asigurări rambursează costul reparației sau înlocuirii minus franșiza. Dispozitivul deteriorat va fi reparat de iSTYLE (asigurarea nu acoperă recuperarea datelor stocate în dispozitiv sau cartela SIM a acestuia). În cazul unui dispozitiv nereparabil sau furat, Asigurătorul va rambursa, la propria discreție, iSTYLE costul înlocuirii Dispozitivului cu un Dispozitiv nou, recondiționat sau alt dispozitiv nedefect, în funcție de dispozitivele disponibile la momentul respectiv, de soluționare a creanțelor. În acest caz, iSTYLE va înlocui în primul rând dispozitivul cu un dispozitiv de același tip. Dacă un astfel de dispozitiv nu este disponibil în perioada de soluționare a daunei de 30 de zile calendaristice, Asiguratului i se va oferi un dispozitiv dintr-o serie diferită cu parametri similari.
Soluționarea reclamațiilor personal sau prin curier
În cazul deteriorării acceptate, Dispozitivele deteriorate sau care funcționează defectuos pot fi returnate personal la un magazin iSTYLE. În plus, asiguratul poate folosi partenerul de curier contractat al furnizorului de servicii pentru a trimite Dispozitivul deteriorat către iSTYLE sau pentru a returna dispozitivul reparat. Costurile de livrare prin curier trebuie rambursate de asigurat, iar asiguratul trebuie să suporte și riscul de deteriorare în timpul livrării prin curier. Colegii de soluționare a daunelor informează asiguratul despre procesul de soluționare a daunelor prin curier în timpul raportului de daune.”
Când se termină contractul?
Acoperirea de asigurare a dispozitivului stabilită pe baza contactului se stabilește pentru o perioadă fixă de 12 sau 24 de luni și încetează automat la sfârșitul perioadei sau dacă evenimentul de daune maxim compensabil (2 pe an sau 4 în 2 ani) a fost acoperit de către Asigurător.
Contractul dumneavoastră de asigurare încetează înainte de data de expirare prevăzută în poliță și noi nu
mai avem răspundere în următoarele cazuri:
a) După plata unei daune totale sau în cazul distrugerii bunului asigurat din orice cauză care nu constituie
eveniment asigurat, precum și în cazul dispariției/furtului acestuia;
b) Producerea riscului a devenit imposibilă (spre exemplu, atunci când bunul asigurat a fost returnat
distribuitorului);
c) Bunul asigurat a fost înstrăinat către o terță parte;
d) După despăgubirea a 2 evenimente (daune parțiale) pentru același echipament asigurat;
Post-contractare
Dacă nu ați încheiat asigurarea pentru dispozitivul dvs. atunci când ați achiziționat noul produs Apple de la iSTYLE, dar vă răzgândiți mai târziu, aveți posibilitatea să o faceți în termen de 10 zile de la achiziționarea produsului.
Pentru a cumpăra o asigurare sau o extindere de garanție, vă rugăm să ne contactați la adresa de email webstore@istyle.ro, specificând numărul de serie al facturii asociate achiziției!
Contact
E-mail: webstore@istyle.ro
Acest rezumat nu este complet, așa că vă rugăm să citiți și Termenii și Condițiile Generale pentru asigurare
Vă rugăm să citiți și Termene și condiții iSTYLE!
Întrebări frecvente
Atunci când dauna a fost produsă de un incendiu, explozie, furt prin efracție sau tâlhărie, raportați evenimentul către autoritățile competente în termen de până la 48 de ore.
Dacă bunul asigurat v-a fost furat, vă rugăm să ne notificați sunând la numărul de telefon 021.20.19.180, în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului.