Servicii & Asigurări

Disponibile doar în magazin

Beneficiază de serviciile oferite

Cum ar fi:

iSTYLE Start
Trebuie doar să apeși butonul de start.

Te ajutăm să faci cunoștiință cu noul tău produs Apple. Un specialist iSTYLE te îndrumă pe parcursul configurării inițiale a computerului sau dispozitivului, îți prezintă caracteristicile de bază, te asistă la setarea contului de e-mail, crearea unui ID Apple și activarea funcționalităților iCloud.

Start ›

iSTYLE Switch iOS
Ești un utilizator nou de dispozitive iOS?

Intră în lumea Apple! Ești un utilizator nou de dispozitive iOS? Un specialist iSTYLE îți transferă datele de pe dispozitivul tău actual și îți prezintă funcționalitățile esențiale și unice.

Switch iOS ›

iSTYLE Switch Mac
Ești un utilizator nou de Mac?

Intră în lumea Apple! Ești un utilizator nou de Mac? Un specialist iSTYLE îți transferă datele de pe computerul tău actual și îți prezintă funcționalitățile esențiale și unice.

Switch Mac ›

iSTYLE Learn
Învață de la cei mai buni.

Vrei să să descoperi mai multe despre ceea ce puteți face cu produsele Apple? Experții noștri te vor ajuta să îți îmbogățești cunoștințele și să afli cum poți folosi mai eficient produsele Apple preferate.

Learn ›

iSTYLE One 2 One
Expertul tău personal Apple.

Dorești să îți folosești produsul fără griji, știind că poți apela la un specialist iSTYLE ori de câte ori ai nevoie? Atunci iSTYLE one2one este alegerea ta ideală, pentru tot anul!

One 2 One ›

Asigurare
Avarii și furt - Perioadă: 12 luni

Dorești să îți folosești produsul fără griji, știind că poți apela la un specialist iSTYLE ori de câte ori ai nevoie?

Te așteptăm ›

Asigurare
Avarii și furt - Perioadă: 24 luni
Garanție extinsă - Perioadă: 12 luni

Dorești să îți folosești produsul fără griji, știind că poți apela la un specialist iSTYLE ori de câte ori ai nevoie?

Te așteptăm ›

Întrebări frecvente
+Unde pot citi în detaliu termenii și condițiile pentru iCare?
+Cine este asiguratul?
Dumneavoastră, proprietarul unui bun nou, persoană fizică sau juridică, menţionată în poliţa de asigurare şi care, în schimbul plăţii primei de asigurare, se asigură pentru cazurile de producere a unui eveniment asigurat.
+Ce bunuri se pot asigura?
Echipamentele noi (tabletă, laptop, calculator, telefon mobil) achiziționate din rețeaua de magazine a distribuitorului.
+Pentru ce riscuri sunteți asigurat?
Avarii & Furt - Avarii accidentale de tipul căderi, contactul cu lichide, daune electrice etc. Furtul prin efracție sau tâlhărie, în baza dovezii emise de Poliție.
+Pentru ce sunteti asigurat?
Extindere garanție - Asigurarea de garanție extinsă vă protejează în cazul în care bunul dumneavoastră nu funcționează conform parametrilor asumați de producător ca urmare a unor erori de fabricație, de proiectare sau a unor defecte de material.
+Când începe acoperirea poliței dumneavoastră?
Avarii & Furt - Acoperirea poliței începe din ziua în care achizitionați echipamentul eligibil pentru asigurare și vă dați acordul pentru încheierea poliței prin plata primei de asigurare.
+Cand se activeaza acoperirea de garanție extinsă?
Extindere garanție - Acoperirea de garanție extinsă începe dupa expirarea garanției legale a producătorului sau a garanției facultative (adițională), oricare expira mai târziu.
+Cum puteți aviza o daună?
Puteti aviza o daună in oricare din magazinele iSTYLE Retail sau direct la service-ul iSTYLE Pro din București (Bulevardul Națiunile Unite 8, Bl. 8), în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat.
+Cum ne puteți adresa o plângere?
În cazul în care aveți o nemulțumire cu privire la asigurare, ne puteți transmite o reclamaţie scrisă la oricare dintre adresele urmatoarele: Poştă/Registratură (adresa: str.Căderea Bastiliei 80-84, Sector 1 Bucureşti), e-mail: reclamatii@allianztiriac.ro sau prin următoarele canale de comunicare: Fax (021.208.22.11), site (www.allianztiriac.ro la rubricile Contact şi Reclamaţii), telefon (021.201.91.00 sau /080.108.01.08 de luni până vineri de la 8:00 la 20:00).