Suntem un furnizor de service autorizat Apple.
Tehnicienii noștri instruiți de Apple folosesc numai piese originale, astfel încât ne poți încredința dispozitivele tale Apple cu toată încrederea.
Mai multe informații
Adu-ți dispozitivul la reparat
Vezi locații
Ai nevoie urgent? Optează pentru o reparație în regim expres.
Alege un service.
Fă o programare.
Tehnicienii noștri efectuează reparații în afara garanției în mod regulat. Opțional, poți solicita astfel de reparații făcând o programare pentru o suprataxă de numai 90 RON. Astfel, vei fi preluat imediat de tehnicienii din centrele noastre de service, fără a mai fi nevoie să stai la coadă.
Reinstalarea sistemului de operare
Curățare interioară/mentenanță pentru dispozitive Mac
Înlocuirea bateriei unui dispozitiv iPhone
Înlocuirea ecranului unui dispozitiv iPhone
Volumul curent de muncă în service-ul nostru
Acest lucru înseamnă că tehnicienii noștri au un volum mediu de muncă în majoritatea punctelor de service. Fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile.
Mergi la Locații de service
Ghid legislativ privind drepturile consumatorilor
În garanție sau în afara garanției? Ce reprezintă garanția mai exact? Cu alte cuvinte, care este baza
legală pentru repararea gratuită a dispozitivelor?
Ghidul nostru legislativ privind drepturile consumatorilor te va ajuta să înțelegi mai bine aceste
chestiuni.
Deschide ghidul legislativ
Feedback-ul tău este foarte important pentru noi!
Te rugăm să ne împărtășești părerea ta
Scrie o recenzie
întrebări frecvente
Orice produs care nu a fost vândut de iSTYLE poate fi reparat doar în condițiile specificate de producător.
În ceea ce privește produsele Apple, acestea pot fi predate la oricare dintre magazinele noastre, precum și altor furnizori de service autorizați din întreaga lume.
În cazul dispozitivelor iPhone, iPad, Apple Watch și Mac, trebuie să dezactivezi funcția Găsire conform instrucțiunilor următoare și să deconectezi dispozitivul din contul iCloud.
Te rugăm să aduci doar dispozitivul defect. Accesoriile și cutia acestuia nu sunt necesare pentru reparație.
În cazul unei probleme de încărcare sau cu bateria, trebuie să aduci și încărcătorul dispozitivului. Pentru accesoriile care nu au număr de serie (căști, cabluri etc.), trebuie specificat numărul de serie al produsului cu care sunt folosite.
În cazul unei defecțiuni care afectează funcționarea software-ului, este posibil să avem nevoie de parola dispozitivului, de un cod de acces sau de un profil de utilizator pentru a testa eroarea.
Dacă în urma testelor producătorului se diagnostichează un defect de hardware, reparația va consta în înlocuirea piesei respective sau, în unele situații, din cauza caracterului compact al dispozitivului și din motive legate de asigurarea calității, în înlocuirea întregului dispozitiv.