Stadiul reparației
-
Întrebări frecvente
Locații de service
-
English
Selectează dispozitivul de reparat pentru a afla mai multe detalii cu privire la costurile potențiale asociate diferitelor reparații.
Te rugăm să introduci numele dispozitivului:
Informații privind reparațiile
Pentru a-ți putea face o ofertă de preț exactă, trebuie să efectuăm o verificare completă a dispozitivului tău, de aceea te rugăm să duci dispozitivul într-unul dintre centrele noastre de service. În cazul în care accepți oferta noastră de preț, verificarea este gratuită. Dacă decizi că nu dorești reparația, taxa de verificare este de 110 RON.
Din păcate, nu se mai oferă asistență pentru acest produs.
Apple nu mai permite partenerilor de service să comande părți de schimb pentru acest produs, așa că, din păcate, nu mai putem efectua reparații. Dacă dispozitivul nu are o problemă de hardware sau are nevoie doar de mentenanță generală, te putem ajuta în continuare. În acest caz, nu ezita să contactezi unul dintre centrele noastre de service.
Începe o căutare nouă
Poți aduce la reparat sau la verificat dispozitivul defect în oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru.
Magazinele noastre din Băneasa, Timișoara și Cluj Iulius funcționează și ca centre de service, în cadrul cărora tehnicienii noștri pot oferi servicii în regim expres pentru reparații obișnuite. Accesează service-urile noastre pentru mai multe detalii și pentru a face o programare.
Vizitează unul dintre magazinele noastre sau comandă cu ușurință un serviciu de curierat.
Începe o căutare nouă
Poți aduce la reparat sau la verificat dispozitivul defect în oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru. Vezi mai jos locațiile noastre de service:
iSTYLE Grawe
Apple Authorized Service Provider
Strada Vulturilor, 98
Bucharest, 030857
+40 (31) 229 74 74 la preselectie tasta 4
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă - Duminică: închis
iSTYLE Cotroceni
Apple Authorized Service Provider
Bulevardul General Paul Teodorescu 4
București, 061344
+40 (31) 229 74 74 la preselectie tasta 4
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni - Duminică: 10:00 - 22:00
iSTYLE Băneasa
Apple Authorized Service Provider
Șoseaua București-Ploiești 42D
București 013696
+40 (31) 229 74 74 la preselectie tasta 4
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni – Duminică: 10:00 – 22:00
Verifică stadiul reparației în curs
ID-ul cazului de service: numărul de identificare al documentului primit la predarea dispozitivului
(începe cu „RO2-SC”)
Numărul de serie: numărul de serie al dispozitivului trimis la reparat
IMEI: un cod de identificare unic, format din 15 cifre, pentru telefoane GSM

Stadiul reparației
-
Întrebări frecvente
Locații de service
-
-
English
Poți aduce la reparat sau la verificat dispozitivul defect în oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru. Vezi mai jos locațiile noastre de service:
iSTYLE Grawe
Apple Authorized Service Provider
Strada Vulturilor, 98
Bucharest, 030857
0747045290
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni - vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă - Duminică: închis
iSTYLE Cotroceni
Apple Authorized Service Provider
Bulevardul General Paul Teodorescu 4
București, 061344
0770441209
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni - Duminică: 10:00 - 22:00
iSTYLE Băneasa
Apple Authorized Service Provider
Șoseaua București-Ploiești 42D
București, 013696
0770442589/a
>
service@istyle.ro
Program de lucru:
Luni - Duminică: 10:00 – 22:00
Verifică stadiul reparației în curs
ID-ul cazului de service: numărul de identificare al documentului primit la predarea dispozitivului
(începe cu „RO2-SC”))
Numărul de serie: numărul de serie al dispozitivului trimis la reparat
IMEI: un cod de identificare unic, format din 15 cifre, pentru telefoane GSM
Selectează dispozitivul de reparat pentru a afla mai multe detalii cu privire la costurile potențiale asociate diferitelor reparații.
Te rugăm să introduci numele dispozitivului:
Informații privind reparațiile
Pentru a-ți putea face o ofertă de preț exactă, trebuie să efectuăm o verificare completă a dispozitivului tău, de aceea te rugăm să duci dispozitivul într-unul dintre centrele noastre de service. În cazul în care accepți oferta noastră de preț, verificarea este gratuită. Dacă decizi că nu dorești reparația, taxa de verificare este de 110 RON.
Din păcate, nu se mai oferă asistență pentru acest produs.
Apple nu mai permite partenerilor de service să comande părți de schimb pentru acest produs, așa că, din păcate, nu mai putem efectua reparații. Dacă dispozitivul nu are o problemă de hardware sau are nevoie doar de mentenanță generală, te putem ajuta în continuare. În acest caz, nu ezita să contactezi unul dintre centrele noastre de service.
Începe o căutare nouă
Poți aduce la reparat sau la verificat dispozitivul defect în oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru.
Magazinele noastre din Băneasa, Timișoara și Cluj Iulius funcționează și ca centre de service, în cadrul cărora tehnicienii noștri pot oferi servicii în regim expres pentru reparații obișnuite. Accesează service-urile noastre pentru mai multe detalii și pentru a face o programare.
Vizitează unul dintre magazinele noastre sau comandă cu ușurință un serviciu de curierat.
Începe o căutare nouă
Suntem un furnizor de service autorizat Apple.
Tehnicienii noștri instruiți de Apple folosesc numai piese originale, astfel încât ne poți încredința dispozitivele tale Apple cu toată încrederea.
Mai multe informații



Adu-ți dispozitivul la reparat


Vezi locații
Ai nevoie urgent? Optează pentru o reparație în regim expres.
Alege un service.
Fă o programare.
Tehnicienii noștri efectuează reparații în afara garanției în mod regulat. Opțional, poți solicita astfel de reparații făcând o programare pentru o suprataxă de numai 90 RON. Astfel, vei fi preluat imediat de tehnicienii din centrele noastre de service, fără a mai fi nevoie să stai la coadă.
Reinstalarea sistemului de operare
Curățare interioară/mentenanță pentru dispozitive Mac
Înlocuirea bateriei unui dispozitiv iPhone
Înlocuirea ecranului unui dispozitiv iPhone
Volumul curent de muncă în service-ul nostru
Mediu
Acest lucru înseamnă că tehnicienii noștri au un volum mediu de muncă în majoritatea punctelor de service. Fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile.
Mergi la Locații de service
Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne!

Ghid legislativ privind drepturile consumatorilor
În garanție sau în afara garanției? Ce reprezintă garanția mai exact? Cu alte cuvinte, care este baza
legală pentru repararea gratuită a dispozitivelor?
Ghidul nostru legislativ privind drepturile consumatorilor te va ajuta să înțelegi mai bine aceste
chestiuni.
Deschide ghidul legislativ
Feedback-ul tău este foarte important pentru noi!
Te rugăm să ne împărtășești părerea ta
Scrie o recenzie
Consumer Rights and Legal Guide
Verifică termeni și condiții aici
Înainte de a vă prezenta la noi vă rugăm să urmați acești pași:
- înlăturarea huselor / carcaselor / foliilor;
- back-up de date;
- dezactivarea echipament din cont iCloud (vă logați în www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs. -> selectați dispozitivul care trebuie dezactivat/scos din cont -> dacă dispozitivul nu este conectat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont -> dacă dispozitivul este conectat, faceți clic pe Ștergere (Erase). Când ștergerea s-a încheiat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont);
- de-parolare echipament.
Pași specifici de urmat în cazul iPhone: (Pentru o diagnoză cat mai precisă vă solicităm să nu ștergeți sau să resetați complet echipamentul - se va pierde istoricul de funcționare necesar diagnozei!)
- Datele cu caracter personal le puteți elimina urmând următoarea procedură: după ce ați efectuat deja back-up complet (în iCloud / local pe computer) dezactivați orice funcționalitate de back-up automat. Apoi eliminati manual, pe rand, toate datele cu caracter personal de pe dispozitivul dvs.;
- iSTYLE nu este responsabilă pentru: efectuarea pașilor prealabili trimiterii produsului în service, eventuala pierdere sau deteriorare a vreunui accesoriu (huse / carcase / folii) neîndepărtat în prealabil de trimiterea produsului în service,, pierderea datelor personale în urma procesului de servisare și de-parolare echipament - orice echipament parolat trimis în service nu mai beneficiază de ordinea de procesare a cazurilor de service și iSTYLE își asumă dreptul de a refuza servisarea respectivului echipament;
- În service sunt acceptate în garanție și în afara garanției echipamente Apple după cum urmează: sisteme de calcul și accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou), iPod (orice model) și accesoriile aferente, Pad și accesoriile aferente (excepție - modelele care încorporează și tehnologia de comunicație pe standardul CDMA) și Phone și accesoriile aferente, accesorii marca Apple.
Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, obligația de a acorda garanție o are vânzătorul produsului, cel care l-a facturat.
În conformitate cu articolele 9-14 din Legea nr. 449/2003: orice reclamație legată de activitatea furnizorilor autorizați de servicii de garanție, cererea de restituire a prețului produsului, în cazul în care se ajunge la o astfel de variantă, vor fi întotdeauna adresate societății de la care a fost achiziționat produsul, și nu unității de service.
Pentru a fi acceptat în service în garanție produsul trebuie să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.
Pentru validarea și acceptarea în service în al doilea an al garanției de conformitate (în cazul Consumatorilor) produsul trebuie deasemenea să fie însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție completat de vânzător.
Dispozitivul tău Apple este pe mâini bune!
Suntem mândri să ne numărăm printre furnizorii de service autorizați Apple. Acest lucru înseamnă că vom efectua reparația dispozitivului tău în conformitate cu standardele stricte impuse de Apple și că vom folosi numai piese de schimb și instrumente provenite din surse oficiale. Tehnicienii noștri urmează cursurile de pregătire Apple și au toate certificările necesare. Ne poți aduce la reparat dispozitivul tău și dacă acesta provine din alt magazin sau chiar din altă țară, iar reparațiile vor fi înregistrate în sistemul global Apple.
Observație importantă! Poți aduce la reparat sau la verificat dispozitivul defect în oricare dintre magazinele noastre în timpul programului de lucru. "
iSTYLE Grawe
Volum de muncă: mediu*
Deschis până la 18:00
Se deschide la 10:00
Magazinul nostru de pe str. Vulturilor nr. 98 funcționează și ca centru de service. Aici, tehnicienii noștri pot finaliza reparațiile în regim expres, în decurs de câteva ore. Reparațiile în afara garanției sunt condiționate de disponibilitatea pieselor de schimb și pot fi efectuate doar în baza unei programări online.
*Acest lucru înseamnă că, fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile lucrătoare.
Program de lucru
Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă - Duminică: închis
iSTYLE Cotroceni
Volum de muncă: mediu*
Deschis până la 22:00
Se deschide la 10:00
Magazinul nostru de Cotroceni funcționează și ca centru de service. Aici, tehnicienii noștri pot finaliza reparațiile în regim expres, în decurs de câteva ore. Reparațiile în afara garanției sunt condiționate de disponibilitatea pieselor de schimb și pot fi efectuate doar în baza unei programări online.
*Acest lucru înseamnă că, fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile lucrătoare.
Program de lucru
Luni - Duminică: 10:00 - 22:00
iSTYLE Băneasa
Volum de muncă: mediu*
Deschis până la 22:00
Se deschide la 10:00
Magazinul nostru de Băneasa funcționează și ca centru de service. Aici, tehnicienii noștri pot finaliza reparațiile în regim expres, în decurs de câteva ore. Reparațiile în afara garanției sunt condiționate de disponibilitatea pieselor de schimb și pot fi efectuate doar în baza unei programări online.
*Acest lucru înseamnă că, fără o programare prealabilă, dispozitivele nou primite vor fi verificate, în medie, în decurs de 1-3 zile lucrătoare.
Program de lucru
Luni - Duminică: 10:00 - 22:00
Înlocuirea bateriei unui dispozitiv iPhone
Costurile de înlocuire a bateriei variază în funcție de modelul dispozitivului tău iPhone. Poți consulta prețul exact în secțiunea Tarife.
Tehnicienii noștri folosesc doar piese originale și instrumente puse la dispoziție de producător. Drept urmare, nu trebuie să faci compromisuri după ce dispozitivul tău a fost reparat, întrucât acesta va respecta toate cerințele producătorului.
Noua baterie va fi alocată dispozitivului tău în sistemul producătorului și va fi ajustată în funcție de dispozitivul tău, însă, în cazul anumitor modele de baterii, sunt necesare câteva cicluri de încărcare înainte ca sistemul să le recunoască perfect.
Te rugăm să reții că, în cazul înlocuirii bateriei, putem garanta funcționarea corectă doar pentru părțile de schimb originale (dispozitivele a căror baterie trebuie înlocuită au fost calibrate de producător pentru piese originale). De exemplu, dacă ecranul dispozitivului a fost deja înlocuit anterior și nu este o piesă originală Apple, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele defecte de afișare survenite după înlocuirea bateriei.
Înlocuirea ecranului unui dispozitiv iPhone
Costurile de înlocuire a ecranului variază în funcție de modelul dispozitivului tău iPhone. Poți consulta prețul exact în meniul Tarife.
Tehnicienii noștri folosesc doar piese originale și instrumente puse la dispoziție de producător. Drept urmare, nu trebuie să faci compromisuri după ce dispozitivul tău a fost reparat, întrucât acesta va respecta toate cerințele producătorului.
Noul ecran va fi alocat dispozitivului tău în sistemul producătorului și va fi ajustat în funcție de iPhone-ul tău astfel încât să funcționeze perfect.
Curățare interioară/mentenanță pentru dispozitive Mac
Taxă: 220 RON
Tehnicienii noștri vor curăța cu atenție dispozitivul tău, vor îndepărta praful și, în funcție de model*, vor înlocui pasta termoconductoare veche.
Este recomandabil ca aceste lucrări de mentenanță să fie făcute anual pentru a preveni supraîncălzirea regulată și uzarea prematură a dispozitivului.
Reinstalarea sistemului de operare
Taxă: 220 RON
Tehnicienii noștri vor șterge întregul conținut din memoria dispozitivului și vor instala un sistem de operare nou, neactivat încă. Resetăm dispozitivul la starea în care se afla software-ul atunci când ai pornit pentru prima oară dispozitivul. După aceea, trebuie doar să creezi un profil de utilizator nou și ai terminat!
Colegii noștri vor instala întotdeauna versiunea de sistem potrivită pentru dispozitivul tău. Dacă e important să se folosească o anumită versiune de sistem datorită unei configurații software speciale, te rugăm să îi informezi pe colegii noștri atunci când predai dispozitivul.
întrebări frecvente
Orice produs care nu a fost vândut de iSTYLE poate fi reparat doar în condițiile specificate de producător.
În ceea ce privește produsele Apple, acestea pot fi predate la oricare dintre magazinele noastre, precum și altor furnizori de service autorizați din întreaga lume.
În cazul dispozitivelor iPhone, iPad, Apple Watch și Mac, trebuie să dezactivezi funcția Găsire conform instrucțiunilor următoare și să deconectezi dispozitivul din contul iCloud.
Te rugăm să aduci doar dispozitivul defect. Accesoriile și cutia acestuia nu sunt necesare pentru reparație.
În cazul unei probleme de încărcare sau cu bateria, trebuie să aduci și încărcătorul dispozitivului. Pentru accesoriile care nu au număr de serie (căști, cabluri etc.), trebuie specificat numărul de serie al produsului cu care sunt folosite.
În cazul unei defecțiuni care afectează funcționarea software-ului, este posibil să avem nevoie de parola dispozitivului, de un cod de acces sau de un profil de utilizator pentru a testa eroarea.
Dacă în urma testelor producătorului se diagnostichează un defect de hardware, reparația va consta în înlocuirea piesei respective sau, în unele situații, din cauza caracterului compact al dispozitivului și din motive legate de asigurarea calității, în înlocuirea întregului dispozitiv.