Când citim astfel de stiri, în minte ne apare o întrebare esentiala. În zilele noastre, când serviciile de streaming ofera o cantitate infinita de muzica, care sunt cei mai influenti factori atunci când alegem un album sau un playlist pe care sa le ascultam? Oare copertile au un efect la fel de puternic în selectiile noastre, asa cum aveau în trecut atunci când cumparam albumele din magazinele fizice?

Conform lui Rachel Newman, directorul global editorial Apple, lucrarile de arta au avut un impact enorm asupra comunitatilor, iar designul playlisturilor Apple a fost mai degraba standard si nu a reprezentat suficient muzica asociata, din punct de vedere vizual.
De aceea, Apple a cerut unor designeri cunoscuti, precum Gerard Huerta, Stole “Moab” Stoimenov sau Carlos Perez sa regândeasca copertile câtora playlisturi populare. Numarul diferitelor colectii ce au avut nevoie de acest re-design e în continua crestere. Pâna atunci, sa vedem în cine a avut Apple încredere sa faca primele transformari.
Designeri celebri si muzicieni consacrati
Pentru a face lucrurile ca la carte, Apple a comisionat o serie de designeri familiarizati cu industria muzicala. Ideea principala a fost ca acestia sa fie capabili sa creeze inspirati de piesele pe care le asculta. În trecut, Gerard Huerta si-a trecut initialele pe copertile de album ale unor formatii precum AC/DC, Blue Oyster Cult, Boston si Foreigner. De data asta, artistul a lucrat la albumul „The Riff” si alte playlisturi de tip Metal. Huerta s-a întors la radacinile primelor lui proiecte. Însa contextul provocarii de fata a condus la un design simplu, cu fonturi si logo-uri noi.

Pentru a crea coperta albumului „Hip Hop Hits”, designerul italian Stole “Moab” Stojmenov a calatorit în timp si spatiu. Acesta a încercat sa reviziteze primele sale creatii, printre care se numara si coperta albumului Migos’ Culture. Rezultatul, o îmbinare a diferitelor realitati, reuseste sa surprinda diversitatea unui astfel de playlist. În propriile cuvinte, Stojmenov a încercat sa îmbine posibilitati infinite, astfel încât coperta sa inspire varietatea e piese.

Al treilea artist care a participat în proiectul global Apple este Carlos Perez. Acesta a regizat clipul celebrei piese Despacito. Compania lui, Elastic Records lucreaza acum la diferite piese latino, precum Dale Raggaetón, Puro Jefe si Al Cien Con La Banda.

În urmatoarele luni, o serie de astfel de lucrari unice vor inunda Apple Music. Compania planuieste sa reproiecteze mii de playlisturi, deci asteptam din ce în ce mai multe creatii excelente. Acestea vor fi publicate curând.
 
             
    