Iata cum poti solicita o rambursare pentru o aplicatie pe Mac:
Solicita o rambursare prin iTunes
Pentru a începe procesul, conecteaza-te la ID-ul Apple de pe Mac si apoi urmeaza acesti pasi pentru a solicita o rambursare pentru o aplicatie.
- Deschide aplicatia Music
- Apasa click pe Account>View My Account
- Introdu parola Apple ID
- Apasa click pe See All de sub Purchase History
- Gaseste aplicatia pentru care vrei banii înapoi si apasa pe More. Apasa click pe Report a Problem
- Vei intra pe site-ul Report a Problem. Selecteaza motivul cererii si apoi adauga o descriere din câmpul Choose Problem
- Apasa click pe Submit
Solicita o rambursare prin site-ul Report a Problem
Deoarece solicitarea unei rambursari prin iTunes te trimite oricum pe site-ul Report a Problem, poti merge direct acolo pentru a solicita o rambursare.
- Acceseaza site-ul Report a Problem website si logheaza-te cu Apple ID
- Apasa click pe tab-ul Purchases
- Vei vedea o lista cu toate aplicatiile tale. Alege aplicatia dorita pentru care vrei refound si apasa click pe butonul Report a Problem
- Selecteaza motivul cererii si adauga o descriere din câmpul Choose Problem
- Click Submit