iSTYLE HOME

Vom oferi companiei dvs. tot ceea ce este necesar
pentru a implementa munca la distanță.
Vă vom ajuta și angajații.

Situația actuală a obligat majoritatea companiilor să activeze modelul de lucru la distanță, iar angajații vor trebui să lucreze sau deja lucrează de acasă. Vrem să vă ajutăm în această perioada cât mai mult posibil și să vă oferim nu numai echipamente, ci și suport IT.

Servicii Programe de Finanțare Cine suntem Cum lucram De ce sa alegi iSTYLE

Asistență și setări de la distanță

Suntem gata să vă conectăm de la distanță împreună cu angajații dumneavoastră și să vă ajutăm să configurați tot ce aveți nevoie pentru a putea lucra de acasă. Oferim, de asemenea, monitorizare la distanță și mentenanță pentru servere, cât și un sistem de helpdesk pentru o comunicare mai rapidă și mai ușoară.

Sunt interesat

În cooperare cu partenerii noștri DAB MSP , suntem gata să vă ajutăm compania cu orice situație tehnică ce poate împiedica muncă de acasă în acest moment. Vom ajută cu conexiunea la internet (inclusiv livrarea de modemuri LTE), acces la distanță prin VPN, asistență pentru sisteme și aplicații, configurarea și gestionarea de servicii cloud.

Suport pentru IT

Pe lângă sprijinirea angajaților dumneavoastră, suntem bucuroși să preluăm din sarcinile departamentului dumnevoastră tehnic. În acest moment, cu siguranță au mult de muncă și gestionarea tuturor cerințelor apărute necesită resurse suplimentare. Prin urmare, suntem gata să venim în ajutor prin intermediul specialiștilor în baze de date, administratori de servere și tehnicieni IT care așteaptă să intervină acolo unde este necesar.

Sunt interesat

Domenii în care putem ajută: • Servere și infrastructură de rețea • E-mailuri, servicii de hosting și cloud • Conexiune la Internet și VPN • Servicii de cloud , migrare în cloud și servicii web • CRM și suport pentru aplicații • Stocare a datelor • Suport pentru iOS și macOS

Aplicații și comunicare

Alegerea aplicațiilor și a modului de comunicare potrivit este esențială pentru a putea lucra de la distanță în mod eficient. În caz de nevoie, vă putem ajută cu selectarea aplicațiilor adecvate, setările necesare și punerea în funcțiune a acestora. Cu aplicații precum iMessage , Facetime, Slack, Trello, WhatsApp sau altele asemănătoare, puteți comunica oriunde astăzi.
Dacă angajații dvs. folosesc dispozitive Apple pentru a lucra, pot utiliza clasicul iMessage pentru a crea și căuta conversații de grup. Pe de altă parte, pot utiliza Facetime, Skype, Google Hangouts, Cisco WebEx etc. pentru apeluri video.

Sunt interesat

Schimbul de date, sisteme CRM, servicii de cloud și comunicare securizată. Cu toate acestea putem ajuta și vă putem oferi asistență pentru a configura totul corect. Suntem parteneri ai mai multor companii de renume din lumea tehnologică și datorită acestui fapt vă putem oferi calitatea necesară.

Hardware pentru acasă

Am pregătit echipamentele hardware potrivite pentru munca de acasă, pe care le recomandăm în funcție de profilul job-ului. Avem mai multe produse pe care le putem trimite angajaților împreună cu aplicații și setări prestabilite. Vom oferi de la distanță instruire și asistență pentru utilizator.

Sunt interesat

Puteți cumpăra nu numai produse Apple, ci și toate accesoriile necesare.

Apple pentru companii. Atât de ușor.

Programele de finanțare iSTYLE sunt cel mai simplu mod de a accesa produsele Apple. Închiriați un Mac, iPhone sau iPad în condiții foarte competitive și fără costuri inițiale. Puteți alege să închiriați echipamentul pentru o anumită perioadă și îl utilizați ca serviciu. Suma lunară pentru închirierea echipamentelor este o cheltuială deductibilă. Nu plătiți întregul dispozitiv ci platiți doar pentru o anumită perioadă apoi înapoiați dispozitivele catre noi.

Sau puteți alege să închiriați echipamentul pentru o anumită perioadă și sa îl utilizați ca serviciu, iar după expirarea contractului de închiriere echipamentul sa fie transferat în proprietatea companiei dumneavoastră contra unei valori stabilite de comun acord. Suma lunară pentru închirierea echipamentelor este o cheltuială deductibilă din impozit.

Sunt interesat

Închiriere echipamente / Închiriere echipamente cu opțiune de cumparare

Închiriere pentru acasă

Dacă aveți nevoie să împrumutați doar temporar echipamentul pentru acasă, puteți utiliza serviciul nostru de împrumuturi pe termen scurt. Este util dacă angajații au desktop-uri în birou și nu au laptopuri la dispoziție pentru acasă. Dacă aveți nevoie de o tabletă, avem și iPad-uri ce pot să fie oferite sub aceleași termene și condiții.

Sunt interesat

Închiriere echipamente

Principalele avantaje:
În acest caz închiriați echipamentele pentru o perioadă intre 12-36 luni și le utilizați ca serviciu. Valoare lunară a chiriei echipamentelor este o cheltuială complet deductibilă in contabilitatea companiei dvs.
Nu plătiți intreaga valoare a produselor, ci le folosiți doar pentru o anumită perioadă.

Închirierea de echipamente și Închirierea de echipamente cu opțiune de cumparare iSTYLE sunt cele mai simple moduri de a accesa produsele Apple. Închiriați un Mac, iPhone sau iPad în condiții foarte competitive și fără costuri inițiale.

Închiriere echipamente cu opțiune de cumparare

Principalele avantaje
În acest caz închiriați echipamentele pentru o perioadă intre 12-36 luni și le utilizați ca serviciu. Valoare lunară a chiriei echipamentelor este o cheltuială complet deductibilă in contabilitatea companiei dvs.
După expirarea contractului de închiriere, echipamentele sunt transferate în proprietatea companiei dumneavoastră pentru o valoare finala agreata prin contract.

Pachetele sunt doar pentru referinta. Va vom pregăti bucuroși o ofertă individuală pentru produsele selectate de dumneavoastră.

Închiriere cu opțiune de cumpărare Închiriere

Exemplu de calcul pentru Închiriere cu opțiune de cumpărare

iMac Pro

1 TB | 32 GB RAM | Radeon Pro Vega 56

de la 667.04 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Pachet Complet

iPad Pro | iPhone 11 Pro | MacBook Pro 16"

de la 578.52 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

iPhone 11 Pro

256 GB | orice culoare

de la 146.31 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Pachet Graficieni

iMac 27“ | iPad Pro 12.9“ | iPhone 11

de la 558.31 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Pachet Manager

iPad | iPhone | MacBook Pro | Apple Watch

de la 559.36 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Pachet Standard

Macbook Pro | iPhone 11

de la 322.68 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

MacPro

3,5 Ghz | 32GB RAM | 256GB SSD

de la 866.43 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Display XDR

Ecran Retina 6K | Tehnologie TFT oxid

de la 854.91 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Pachet Mobility

iPad Pro | Smart Keyboard | Apple Pencil

de la 164.95 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) cu o opțiune de cumpărare 36 luni

Exemplu de calcul pentru Închiriere

iMac Pro

1 TB | 32 GB RAM | Radeon Pro Vega 56

de la 580.32 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Pachet Complet

iPad Pro | iPhone 11 Pro | MacBook Pro 16"

de la 503.31 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

iPhone 11 Pro

256 GB | orice culoare

de la 127.29 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Pachet Graficieni

iMac 27“ | iPad Pro 12.9“ | iPhone 11

de la 485.37 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Pachet Manager

iPad | iPhone | MacBook Pro | Apple Watch

de la 486.64 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Pachet Standard

Macbook Pro | iPhone 11

de la 280.73 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

MacPro

3,5 Ghz | 32GB RAM | 256GB SSD

de la 753.79 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Display XDR

Ecran Retina 6K | Tehnologie TFT oxid

de la 743.77 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Pachet Mobility

iPad Pro | Smart Keyboard | Apple Pencil

de la 143.51 Lei / luna*

*Cost lunar închiriere (fara TVA) 36 luni

Cum funcționează procesul?

Pare complicat, dar sunt doar câțiva pași ce trebuie urmați.

1. Formular de contact

V-ați hotărât deja asupra produselor sau doriți să aflați mai multe despre variantele de finanțare? Vă rugăm să folosiți formularul de contact de mai jos. Trebuie doar să completați informațiile necesare și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

2. Alegerea produselor și a tipului de finanțare

Vă asiguram toata consultanța necesara în alegerea produselor cele mai potrivite pentru dvs. Vom crea un pachet de produse conform cu cerințele și nevoile dvs., pentru care vom pregăti o ofertă specifică pentru dvs. Această ofertă se va baza și pe perioada de închiriere aleasă (12-36 luni)

3. Oferta de pret

Am selectat produsele, perioada de finanțare iar acum vă vom transmite o ofertă care va include o rată lunară pentru întregul pachet de produse, numarul total de rate și alte informații necesare.

4. Analiza si aprobarea finanțării

Vom trimite cererea dvs spre analiza si aprobare. Alături de oferta agreata cu dvs. în pasul anterior vom avea nevoie de situațiile financiare pentru ultimul exercițiu financiar-contabil.

5. Semnarea contractului de finanțare

După aprobarea cererii dv. de finanțare vă vom trimite contractul pentru verificare si semnare.

6. Livrarea produselor

După semnarea contractului, echipamentele comandate sunt livrate la adresa solicitată de dvs. Spor la lucru!

Cine suntem

iSTYLE este Reseller-ul Premium Apple cu cea mai mare tradiție de pe piață. Departamentul nostru de B2B ajută companiile și organizațiile să se dezvolte în ultimii 10 ani.

Scopul nostru este să te ajutăm să-ți eficientizezi afacerea și să te concentrezi pe subiectele importante pentru dezvoltarea acesteia. Prin furnizarea unor componente de hardware de calitate și a serviciilor necesare gestionării optime a acestora, noi îți oferim suportul de care are nevoie afacerea ta.

Experiența noastră

În cei mai bine de 10 ani de activitate, am ajutat mai mult de 100 de corporații, unde continuăm să livrăm soluții pe termen lung, și peste 1000 de companii de dimensiune mica si medie, unde am oferit suport atât în etapa de livrare, cât și în cea de integrare a noilor sisteme.

Misiunea noastră

Să identificăm toate soluțiile posibile și să oferim soluția optimă. .

Să te ajutăm să realizezi comanda dorită într-un mod rapid, efficient și fără stres.bylo rychlé, efektivní a pro vás bez starostí.

Să oferim suport în prima fază a instalării, dar și mai târziu. Dacă ne alegi, nu vei fi singur.

Echipa Noastra

Valeriu Nicolescu

Valeriu Nicolescu

Channel Account Manager
Consultant pentru vanzarile indirecte

valeriu.nicolescu@istyle.ro

Catalin Ungureanu

Catalin Ungurean

B2B & EDU Account Manager
Consultant pentru clientii SMB si institutii educationale

catalin.ungurean@istyle.ro

Adrian Chebles

Adrian Chebleș

Business Development Manager
Manager department vanzari. Consultant pentru clientii corporate

adrian.chebles@istyle.ro

Oferim sfaturi prin telefon

Te putem învăța să folosești produsele Apple în mod optim, așa că nu ezita să ne întrebi dacă ai nelămuriri. Suntem aici pentru a te ajuta. Știm că doar așa vei putea descoperi rapid toate funcțiile extraordinare oferite de ecosistemul Apple și îți vei optimiza afacerea. Și noi am fost cândva începători.

Oferim training pentru angajații tăi

Sesiunile de training îi vor ajuta pe angajați să se adapteze rapid la dispozitivele Apple. Echipa noastră de instructori certificați îi va învăța pe manageri cum să folosească aplicațiile Apple, ajutându-i să lucreze într-un mod cât mai eficient.

Organizăm sesiunile de training la sediul clientului sau într-o locație externă selecționată de acesta.

Selectăm produsele potrivite

Pe baza nevoilor afacerii tale, îți putem pune la dispoziție atât configurații clasice, cât și configurații speciale, care îți vor ajuta angajații să-și îmbunătățească performanțele. Diferitele configurații pot fi combinate pentru a se potrivi perfect nevoilor angajaților care ocupă anumite funcții.

Pe lângă componentele hardware, oferim și accesorii precum carcase, folii din sticlă sau încărcătoare pentru mașină. Totul pentru o experiență optimă.

Avem grijă de tine

Suntem un Authorized Service Provider pentru produsele Apple, iar acest titlu este oferit doar centrelor care oferă servicii de calitate și satisfacție maximă clienților. Avem o echipă experimentată de profesioniști care dețin certificările necesare oferirii unor servicii rapide și de calitate, în cazul în care se întâmplă ceva neașteptat cu dispozitivul tău Apple.

Avem grijă de dispozitivul tău

Cu ajutorul Mobile Device Management (MDM), te putem ajuta să administrezi toate dispozitivele tale iOS si MacOs în același loc. MDM permite departamentului tău de IT să controleze securitatea și conținutul de pe dispozitivele angajaților. Putem oferi training despartamentului tău de IT pentru folosirea MDM și te putem ajuta la configurarea inițială.

Îți configurăm toate dispozitivele

Pentru a facilita tranzilția, suntem pregătiți să configurăm toate dispozitivele astfel ca angajații să poată începe să lucreze imediat după primirea dispozitivului. Astfel, îți poți ajuta angajații să economisească timp, și să nu-și facă probleme cu instalarea noilor programe în loc să lucreze.

Ești în siguranță cu noi

Produsele Apple sunt de cea mai bună calitate, rezistă mulți ani și arată excelent datorită designului clasic. Dar dacă se întâmplă ceva neașteptat? Ce se întâmplă în caz de furt, accidente sau defectare în afara perioadei de garanție? Pot interveni o mulțime de propleme atât în viața de zi cu zi, cât și în timpul orelor de lucru: o cafea vărsată, un computer uitat în mașină. Prin urmare, oferim și asigurare în caz de furt sau deteriorare accidentală, și chiar posibilitatea de a extinde garanția până la 3 ani.

Îți împrumutăm echipamentul nostru

Nu știi sigur ce dispozitiv corespunde cel mai bine activității firmei tale? Îți înțelegem grija. De aceea, îți oferim posibilitatea de a testa echipamentul nostru în condiții reale care corespund necesităților afacerii tale. Satisfacția clientului și alegerea produselor potrivite sunt priorități pentru noi.

Organizezi un eveniment mai mare și ai nevoie de mai mult echipament? Contactează-ne. Îți putem împrumuta dispozitivele de care ai nevoie.

De ce noi?

Alegerea unui partener de afaceri potrivit este astăzi esențială pentru dezvoltarea companiilor și menținerea unui avantaj pe piață. De aceea, noi facem tot ceeea ce depinde de noi pentru a te ajuta să rezolvi problemele și să facilitezi activitatea companiei tale, astfel ca tu să ai mai mult timp pentru a te concentra pe dezvoltare.

Care sunt avantajele colaborării cu noi?

  • Un parteneriat puternic pentru dezvoltarea afacerii tale. Ajutăm clienții corporate să rezolve probleme operaționale de peste 10 ani
  • Un Personal Key Account Manager care îți oferă suport rapid și personalizat în funcție de nevoile tale.
  • Ajutor profesionist în etapa de selectare a produselor. Pregătim cea mai potrivită soluție și cea mai bună ofertă de preț pornind de la nevoile tale
  • Posibilitatea stabilirii unor date flexibile de facturare, în funcție de volumul comenzii și tipul de cooperare.
  • Programe de finanțare atrăgătoare, Împreună putem alege cea mai bună formă de finanțare, astfel ca tu să poți reinvesti capitalul în dezvoltarea afacerii tale.
  • Beneficiezi de un program de cumpărare dedicat angajaților.

Identificăm soluții pentru compania ta.

iSTYLE Chat
Discuta cu Alex!