Ce trebuie să știți despre activitatea noastră

În cele ce urmează vei găsi toate informațiile de care ai nevoie, referitoare la programul de lucru al magazinelor și onorarea comenzilor online.

Ca urmare a măsurilor impuse de autorități pentru gestionarea epidemiei, magazinele iSTYLE din toate centrele comerciale se închid, începând cu dată de 23 Martie.

Magazinul nostru online este în continuare deschis, iar livrările produselor se realizează GRATUIT prin intermediul firmelor de curierat.

NOU: Livrare express, in aceeasi zi. Altă mai multe informații in secțiunea dedicată.

Magazine

Informații importante referitoare la programul de lucru al magazinelor.

Livrare express

Informații despre serviciul de livrare express

Livrare si plata

Informații despre comenzile plasate online, modalitate de livrare și plată

Service

Informațiile despre departamentul de Service Autorizat Apple.

B2B

Informații despre serviciile iSTYLE pentru companii.

Ca urmare a măsurilor impuse de autorități pentru gestionarea epidemiei, magazinele iSTYLE din toate centrele comerciale se închid, începând cu dată de 23 Martie

Magazinul nostru online este în continuare deschis, iar livrările produselor se realizează prin intermediul firmelor de curierat.

Credem că tehnologia schimbă vieți, mai ales într-o situație ca aceasta.

Noile condiții impun măsuri speciale, ce stârnesc noi nevoi în rândul consumatorilor.

Ne dorim să îți livrăm produsele ce te vor ajuta să fii productiv de oriunde ai lucra.

Livrarea la domiciliu a acestora se realizează prin intermediul firmelor de curierat. Livrăm în 1-3 zile lucrătoare, iar transportul pentru orice comandă este gratuit.

Te rugăm să eviți pe cât posibil plata cu numerar. Plata cu cardul de credit/ debit reduce riscul de infectare.

Dacă ai neclarități sau vrei să aflii mai multe informații despre produsul dorit, te rugăm să trimiți un mail către online@istyle.ro. Îți stăm la dispoziție și încercăm să răspundem cât se poate de repede la solicitări.

Serviciu Express* presupune livrarea unei anumite selecții de produse în București și județul Ilfov, într-un termen maxim de 6h, folosind o soluție de transport rutier. Pentru a putea beneficia de acest serviciu, comanda trebuie plasată în ziua respectivă până la ora 12:00.

Costul de livrare pentru acest serviciu este de 30 de lei.

Aria acoperită de acest serviciu pentru București și Ilfov (localitățile imediat apropiate liniei de centură) este următoarea:

Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 10 kg și dimensiuni reduse (15 x 25 x 35 cm). Astfel, această opțiune nu o să fie disponibilă spre exemplu, pentru iMac, monitoare, boxe, imprimante sau alte produse care nu se încadrează in dimensiunile comunicate.

Este posibilă plata la destinaţie a expediţiilor.

Curierul o să contacteze telefonic destinatarul, pentru livrări în condiţii speciale.

*Serviciul Express nu este un serviciu de tip "expres", asa cum este el definit si reglementat de lege.

Din cauza situației curente, limităm modalitatea de acceptare a produselor defecte în service.

Acestea se trimit de către client, prin intermediul firmei de curierat Fan Curier, la adresa: Clădirea Grawe din Str. Vulturilor nr. 98, Parter, sector 3, București

Pentru trimitere chemați Fan Curierul cu plata la destinație(iStyle).

Returul produselor se face după discuția cu clientul/repararea produsului, tot prin intermediul Fan-ului, cu costul de transport suportat tot de noi.

Te rugăm să ai grijă la ambalarea echipamentelor trimise – aceast lucru nu intră în responsabilitatea companiei de curierat. iSTYLE cât și firma de curierat nu își asumă responsabilitatea pentru pachetele și obiectele deteriorate în timpul transportului.

Mai multe informații referitoare la departamentul de service sunt disponibile aici.

Ne poți contacta și apelând numărul 0747044750 sau prin e-mail la adresa service@istyle.ro

Departamentul nostru se ocupă de preluarea solicitărilor venite de la clienți, având disponibilitate full time atât prin telefon cât și prin e-mail.

Chiar dacă nu ne putem vedea față în față, suntem aici pentru consultanță și recomandări.

În cazul în care reprezinți o instituție de învățământ sau o companie mica/mijlocie, te rugăm să redirecționați solicitarea către catalin.ungurean@istyle.ro

Pentru vânzări clienți corporate, te poți adresa către adrian.chebles@istyle.ro

Datele noastre de contact sunt: corporate@istyle .ro sau formularul disponibil aici..

Livrarea produselor se realizează în 1-3 zile lucrătoare, întotdeauna gratuit.

Întrebări frecvente

Care este timpul estimat pentru livrarea produselor?

Pentru produsele în stoc, termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare. Pentru produsele disponibile în stocul furnizorului / la comandă, termenul de livrarea variază. Puteți cere informații despre acesta colegilor, pe online@istyle.ro

Pot plasa comandă online, cu ridicare din magazin?

Pentru a limita pe cât posibil accesul în zone aglomerate, comenzile online se pot livra doar la domiciliu/ adresa indicată în contul tău.

Mai pot beneficia de programul de trade-in sau alte servicii iSTYLE?

Da, atât timp cât vizita în magazinele noastre se realizează în intervalul 12:00-20:00. Te sfătuim să dai un telefon în avans, poate putem să te ajutăm de la distanță, astfel încât să evităm drumurile care nu sunt necesare.

Pot să îmi mai repar produsul la voi?

Da, însă te rugăm să respecți nouă procedura. Trimiterea produsului în service se realizează doar prin intermediul firmelor de curierat.

Dacă deja am un produs în service, cum procedez?

În cazul în care deja ai trimis un produs în service și nu ai primit un răspuns de la colegi, te rugăm să trimiți un mail către service@istyle.ro sau să îi contactezi telefonic, la 0747044750